Jump to content

[GL][S1] David22 vs 3L1077


-Matthijs-

Welke signature verdient jouw stem?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • David22
      9
    • 3L1077
      6


Recommended Posts

post-7574-0-89830800-1373141740.png

De eerste speelronde van de Graphics league! Het is uiteraard belangrijk om in de eerste wedstrijd punten te pakken en te voorkomen dat je niet snel achter komt te liggen. Wie gaat er met de punten vandoor? Breng je stem uit!

David22:

U2UiFZb.png

3L1077:

requiescatinpace_zpsb455c1f4.png

Stemmen kun je doen in de poll. Uiteraard kun je hier ook op de inzendingen reageren. Stemmen kan t/m 13 juli!

Link to comment
Delen op andere websites

Beide signatures zijn origineel van opzet, maar wat minder geslaagd in de uitvoering. Bij het design van David22 overheerst bij mij de gedachte: te groen. Dat je dit als main theme verwerkt in je sig is prima, maar de render ook volledig in groentinten kleuren is net iets teveel van het goede. De signature van 3L1077 valt op door z'n schuine hoeken en de combinatie van sprites en foto's. Dat eerste is prima en werkt, dat tweede is net iets te gek. Denk dat het ontwerp zonder dit mannetje beter tot zijn recht zou komen.

Mijn uiteindelijke stem gaat naar David22.

Link to comment
Delen op andere websites

Na ze een aantal keer bekeken te hebben, kies ik toch voor David22. Ondanks het overheersende groen, trekt deze signature toch iedere keer mijn aandacht. Wat de signature van 3L1077 betreft, ga ik mee in de mening van Silverbyte.

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig... de signatures zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd. De sfeer in de signature van 3L1077 vind ik erg goed, echter spreekt het totaalplaatje van David22 me meer aan. Iets te groen inderdaad, maar heel erg storend is het niet. Mijn stem gaat dus naar David, al is het nipt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar 3L1077.

Ik vind groen een mooie kleur, misschien wel de mooiste, maar niet de groen in de signature van David22 en ook niet de overheersing ervan. De tekst is wel goed gedaan, en het vormt ook wel een geheel, maar spreekt me verder niet aan.

Die van 3L1077 valt natuurlijk meteen op door het mannetje, die in een compleet andere stijl is als de rest van de signature. Dat contrast vind ik mooi bedacht en tof gedaan. Ik heb wel het idee dat in de tekst een paar letters te dicht op elkaar staan, dat had wel nog mooier gekund.

Link to comment
Delen op andere websites

De signature van David22 is inderdaad eg groen, maar verder past alles mooi bij elkaar. Daarnaast is Uncharted een van mijn favoriete game-reeks, dus dat is zeker een plus. De signature van 3L1077 is inderdaad zeer apart doordat hij verschillende stijlen samenvoegt. Soms kan dat verrassend positief uitpakken, maar in dit geval vind ik het niet geslaagd. Mijn stem is dus voor David22

Link to comment
Delen op andere websites

Eindstand:

David22 9-6 3L1077

Stand na speelronde:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

3.|David22|1|1|0|0|2|+3

4.|3L1077|1|0|0|1|0|-3

[/table]

David22 ontvangt naast twee punten voor de tussenstand ook een punt voor in de algemene graphics ranking.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...