Jump to content

[GL][S1] Gta Ripper vs Matthijs


-Matthijs-

Welke signature verdient jouw stem?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • Gta Ripper
      1
    • Matthijs
      16


Recommended Posts

post-7574-0-68064800-1373142104.png

De eerste speelronde van de Graphics league! Het is uiteraard belangrijk om in de eerste wedstrijd punten te pakken en te voorkomen dat je niet snel achter komt te liggen. Wie gaat er met de punten vandoor? Breng je stem uit!

Gta Ripper:

WATSON2_zpse0cc752f.png

Matthijs:

post-7574-0-51207900-1373142115.png

Stemmen kun je doen in de poll. Uiteraard kun je hier ook op de inzendingen reageren. Stemmen kan t/m 13 juli!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat hier gaan naar Matthijs. Normaalgezien neig ik makkelijker op blauwe signatures te stemmen, maar deze doet het niet zo voor mij, voor een verder moeilijk te verklaren reden. De verschillende lichtpunten in de sig van Matthijs vind ik dan weer iets lekker mysterieus hebben. Trekt me wel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dit best een moeilijke. Beide signatures eens aandachtig bestudeerd en ze zijn allebei heel aardig gelukt, maar tot de conclusie gekomen dat mijn stem naar Matthijs moet gaan. De signature van Ripper is absoluut tof, maar gaat de mist in bij de felheid en het contrast van de effecten rondom Emma.

Link to comment
Delen op andere websites

Die van GTA Ripper is inderdaad top, en Emma Watson, tjah... dat is nog topper. Maar spijtig genoeg moet hij vechten tegen Matthijs, en zijn signature vind ik toch mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

De signature van Gta Ripper vind ik veel te donker, iets wat niet past bij het onderwerp naar mijn mening. Die van -Matthijs- is echt supermooi geworden, ik kan niet anders zeggen. Alles klopt gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindstand:

Gta Ripper 1-16 Matthijs

Stand na speelronde:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

1.|Matthijs|1|1|0|0|2|+15

6.|Gta Ripper|1|0|0|1|0|-15

[/table]

Matthijs ontvangt naast twee punten voor de tussenstand ook een punt voor in de algemene graphics ranking.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...