Jump to content

Game informer + screens


Faenty.

Recommended Posts

Game informer heeft 2 artikels geplaats mt nieuwe screens, screens zal ik zo posten.

Gun combat

Belangerijke dingen:

  • Het hele combat systeem is veranderd
  • Je kunt nu joggen terwijl je aan het schieten bent
  • Ieder personage gebruikt wapens anders
  • Je hebt 3 aiming modes

  1. Assisted - Helpt je meer met het richten, geeft je meer richtruimte
  2. Traditional - Werkt zoals in GTA IV
  3. Free aim - Legt zichzelf uit, vrij richten.

  • Iedere richtmode heeft een timer waardoor je niet meer voor altijd kunt auto aimen.
  • Het cover systeem is uitgebreider
  • Je kunt nu makkelijk in en uit een auto stappen voor en na het schieten
  • Als je uit je auto stapt zul je meteen erachter kunnen schuilen

Customization

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Fame or Shame te zien op de eerste screen van Haye. Een soort talentenjacht? Lijkt me tof als je dat soort programma's op je TV kan volgen. Daarnaast een oude man met een rollator en sigaar te zien. Misschien ook iets dat je kan volgen. Overigens vind ik de buitentrap van het desbetreffende gebouw erg lelijk, het ziet eruit alsof het even snel op de onscherpe muur is geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ammonution zou toch meer 'ondergronds' gaan?

Het vuur van de 2e screen ziet er ook awesome uit.

Wellicht denk je aan de ondergrondse wapenwinkels uit GTA IV? Ammu-Nation is voor zover ik weet altijd al een 'gereglementeerde' wapenwinkel geweest. In GTA V blijkt nu zelfs dat het bedrijf genoteerd is op de BAWSAQ. Een 'ondergrondse' wapenwinkel zal voor zover ik weet nooit beursgenoteerd zijn.

Leuk om te zien dat er naast een Liberty City Gun Club nu ook een Los Santos Gun Club is. Wordt waarschijnlijk de plek waar we een groot aantal van onze wapenskills zullen kunnen verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

What are all the kinds of cosmetic alterations you can make to the vehicles? How deep do you plan to go?

In addition to the many cosmetic customization alterations such as body kits, paint jobs/finishes, wheels, exhaust tips, window tints, tire smoke color, bull-bars, extra lights, and lots of other extra accessories, we have modifications that will affect gameplay and vehicle performance. Some of the modifications that affect gameplay include brakes, engine tuning, suspension, horns, bulletproof tires, panel armor, and of course, a general repair! There are more than 1,000 modifications in total. And when you're done customizing your car, you can take a picture of it using the in-game cell phone and upload them to the Social Club.

Vind dit wel een erg vet stukje tekst. Kogelvrije banden! Raamtinten! Bull-bars! Extra lampen! Claxons! Betere remmen! Kogelafwerende platen!

En je kunt daarna nog mooi even een foto nemen met je in-game mobiel en die op de Social Club zetten :D En je kunt naast auto's ook nog motoren aanpassen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

What are all the kinds of cosmetic alterations you can make to the vehicles? How deep do you plan to go?

In addition to the many cosmetic customization alterations such as body kits, paint jobs/finishes, wheels, exhaust tips, window tints, tire smoke color, bull-bars, extra lights, and lots of other extra accessories, we have modifications that will affect gameplay and vehicle performance. Some of the modifications that affect gameplay include brakes, engine tuning, suspension, horns, bulletproof tires, panel armor, and of course, a general repair! There are more than 1,000 modifications in total. And when you're done customizing your car, you can take a picture of it using the in-game cell phone and upload them to the Social Club.

Vind dit wel een erg vet stukje tekst. Kogelvrije banden! Raamtinten! Bull-bars! Extra lampen! Claxons! Betere remmen! Kogelafwerende platen!

En je kunt daarna nog mooi even een foto nemen met je in-game mobiel en die op de Social Club zetten :D En je kunt naast auto's ook nog motoren aanpassen ;)

Daarom heb je nou een mobiel nodig! :*D
Link to comment
Delen op andere websites

Belangerijke dingen:

  • Het hele combat systeem is veranderd
  • Je kunt nu joggen terwijl je aan het schieten bent
  • Ieder personage gebruikt wapens anders
  • Je hebt 3 aiming modes

  1. Assisted - Helpt je meer met het richten, geeft je meer richtruimte
  2. Traditional - Werkt zoals in GTA IV
  3. Free aim - Legt zichzelf uit, vrij richten.

  • Iedere richtmode heeft een timer waardoor je niet meer voor altijd kunt auto aimen.
  • Het cover systeem is uitgebreider
  • Je kunt nu makkelijk in en uit een auto stappen voor en na het schieten
  • Als je uit je auto stapt zul je meteen erachter kunnen schuilen

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Als je uit je auto stapt zul je meteen erachter kunnen schuilen

Yes, ben zonder echt vaak dood gegaan of de helft van me health kwijt geraakt. En ben ook blij dat het coveren uitgebreid is. Hoop dat je een hoek om kan gaan zonder cover te verlaten netzoals in LA Noire.
Link to comment
Delen op andere websites

Belangerijke dingen:

Free Aim it is. Uit een auto stappen en direct in cover gaan lijkt me best wel handig, in vorige GTA's hadden we daar cutscenes voor, hier dan misschien een toetsencombinatie.

Hoop dat je een hoek om kan gaan zonder cover te verlaten netzoals in LA Noire.

Was ook al mogelijk in IV :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Als je uit je auto stapt zul je meteen erachter kunnen schuilen

Yes, ben zonder echt vaak dood gegaan of de helft van me health kwijt geraakt. En ben ook blij dat het coveren uitgebreid is. Hoop dat je een hoek om kan gaan zonder cover te verlaten netzoals in LA Noire.

Als het hierdoor maar niet te makkelijk wordt!! Daar ben ik echt bang voor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...