Jump to content
Geplaatst:
comment_164485

kan iemand een tut maken om realistisch vuur te maken(in het nederlands met de engelse photoshop) ik heb adobe photoshop elements 3.0 (editor) of weet iemand een goede site met nederlandse tuts?

en de tut die aan het begin staat doet het niet met deze photoshop

Bewerkt: door marty

• Reacties 250
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_871598

Ik weet niet of het erg uitgebreid moet zijn, maar naast de Gamerenders heeft Gtaforum ook zijn eigen Adobe Photoshop Guide. In dit stuk vind je een korte maar duidelijke beschrijving van alle tools ;)

Geplaatst:
comment_876050
Ik weet niet of het erg uitgebreid moet zijn, maar naast de Gamerenders heeft Gtaforum ook zijn eigen Adobe Photoshop Guide. In dit stuk vind je een korte maar duidelijke beschrijving van alle tools ;)

Ja, dat weet ik. Alleen kom ik er niet verder mee!

Je klikt, wat gebeurt er?

Dat soort dingen zouden fijn zijn, graag in het Nederlands natuurlijk!

Bewerkt: door fiegel5

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_970529

Ik zoek een uitleg hoe je een afbeelding kan uitknippen van de achtergrond. Dat betekend dat ik bijvoorbeel van een afbeelding alleen het persoon wil hebben. Kan iemnad me de tut doorlinken :D .

Geplaatst:
comment_970575
Ik zoek een uitleg hoe je een afbeelding kan uitknippen van de achtergrond. Dat betekend dat ik bijvoorbeel van een afbeelding alleen het persoon wil hebben. Kan iemnad me de tut doorlinken :D .

Voila, hier een "render" tutorial van .Levi.

Hierin vind je wat je zoekt.

Bewerkt: door Twankala

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.