Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Hoe kan je dat nu al zeggen als je geen idee hebt van mijn smaak.

Een beetje hypocriet.

Ervan uitgaande dat jij van totaal andere muziek houdt (rock/rap/hardcore/hardstyle etc. etc.)

Hoe ik aan deze conclusie kom? Simpel, als je Gaga al slecht en stom vind, dan kan ik me niet voorstellen dat je überhaupt van dezelfde muziekstijl (pop/electropop) houd. :puh:

ho even, one republic, mr probz of rigby ligt wel in mijn straatje, alleen van de rest moet ik kotsen :7 (oh en rihanna ligt me ook wel, maar alleen met Eminem :t)

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

AMSTERDAM - Lady Gaga is tijdens de opnames van haar nieuwste clip G.U.Y. (Girl Under You) onder handen genomen door een Lori, een halfaapje dat in de jungles van Azië voorkomt.

Gaga.jpeg Foto: AFP

lori2.jpg

Dat meldt de New York Post. De excentrieke zangeres zag een goede figurant in het beestje, maar daar was de Lori het niet geheel mee eens. Om zijn ongenoegen te uiten besloot hij zijn vlijmscherpe tandjes in Lady Gaga te zetten. De krant meldt niet waar Gaga gebeten werd, maar de zangeres hield er geen ernstige verwondingen aan over. "Ze kon er wel om lachen", vertelt een bron aan de krant. De zangeres nam vorige week in een kasteel in California de clip op van haar nummer G.U.Y. (Girl Under You). Een dierentrainer nam behalve de lori ook een baby-kangoeroe en een exotische geit mee. Geen van de dieren is uiteindelijk in de clip gebruikt.

Bron: telegraaf.nl

Moest wel even schrikken toen ik dat hoorde. Hopelijk gaat het wel weer wat beter met haar, en uiteindelijk ook weer wat goed nieuws. Dan kunnen we wellicht binnenkort een videoclip zien van G.U.Y :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vannacht (rond 1 uur Nederlandse tijd) komt Lady Gaga met een nieuwe videoclip. Deze keer van G.U.Y. (Girl Under You). Die zal, zodra hij beschikbaar is, in deze post komen te staan. Ik ben er in ieder geval enorm benieuwd naar. :)

Lady Gaga - G.U.Y. - An ARTPOP Film



Vergeet trouwens niet hier eens een kijkje te nemen voor een overzicht van meer van dit soort video's van Gaga. Zowel van VEVO als van live performances.

Degenen die trouwens van 'walgelijke' shows houden moeten zeker eens zien hoe Lady Gaga zich tijdens het nummer Swine bij SXSW 2014 liet onderkotsen:

https://www.youtube.com/watch?v=K5ZnHssq4Fs

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Degenen die trouwens van 'walgelijke' shows houden moeten zeker eens zien hoe Lady Gaga zich tijdens het nummer Swine bij SXSW 2014 liet onderkotsen:

Trouwens, supergtagamer, waarom vergelijk je Lady Gaga met Miley Cyrus? Zij verschillen compleet van elkaar. Gaga is volwassener dan Cyrus. Beiden kunnen zich overdreven kleden, maar Miley is simpelweg een complete bitch geworden. Bij Lady Gaga valt dat nog heel erg mee. Ze doet het compleet bewust en weet dus ook dat ze door veel mensen als een gek wordt beschouwd of wat dan ook. Maar zij toont gewoon haar expressie. Iedere artiest heeft zijn of haar eigen manier daarvoor. Miley ook, alleen maakt zij het wel heel erg bont door op het podium iemand te gaan liggen droogneuken.

Blijkbaar heb je je idool verkeerd ingeschat :7

Ze zijn allebei door de wieken van een molen geraakt, de ene laat zich droogneuken op een podium en de ander laat zich onderkotsen met fluorescerende kots.

Expressie of geen expressie, gewoon idioot en niets meer of minder, alhoewel het wel eerder naar meer neigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere zanger(es) heeft zijn/haar eigen manier van zichzelf presenteren. Gaga en Miley kunnen weleens te ver gaan, maar bij Gaga is het niet om aandacht te trekken. Ze doet het gewoon voor de show. Geloof me, dit is echt niet de eerste keer dat ze zoiets doet. Heb vaker dit soort dingen gezien. Wel niet wat minder overdreven, maar het blijft acteren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het moeilijk bevatten, ze laat over zich heen kotsen, niet voor de aandacht, maar omdat ze een mooi showtje af wilt geven?

Is het niet genoeg dat ze in vreemde kleren komt opdraven, grote pruiken, en dan nog eens excentrieke muziek maakt?

Wat is dan het volgende? Als een stel apen stront naar elkaar gooien? Zodat ze kan laten zien dat ze graag anders is?

Sorry, maar er is geen post of voorbeeld groot of overtuigend genoeg om mij in ieder geval te overtuigen dat ze dit doet puur voor de show.

Na mijn eigen mening pure aandachttrekkerij en dat dit gebagatelliseerd wordt vind ik nog aparter, maargoed, ik zal wel niet in de fanbase passen van Gaga(blij toe).

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik moest kiezen voor Lady Gaga of Miley Cyrus had ik dus meteen even gekozen voor Lady Gaga. Ik heb totaal geen problemen met de muzieksoort die Miley Cyrus maakt maar wanneer je enorm belachelijke video's op het internet zet waar je zit te droogneuken met mensen, dat je op het televisie staat met meisjes waarop hun shirt staat Miley Twerks gaat mij toch wel even veel te ver. Miley Cyrus heeft gewoon momenteel gefaald als zangeres. Lady Gaga heeft daar integendeel een eigen foundation, Born This Way Foundation. Ook kan ik mij nog goed herinneren dat ze zelfs de ziekenhuis kosten betaald van iemand die een enorme fan van Lady Gaga is en dat ze genoeg dingen doet om een goed mens te zijn. Iedereen doet vreemde dingen, zeg ik dan erbij. Lady Gaga heeft ook in een jurk van vlees gedragen waarvan ik ook even raar keek.

Ach, muziek en entertainment tegenwoordig. Maar wanneer ik naar Miley Cyrus haar filmpjes kijk denk ik even ''What the hell? :7''

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik moest kiezen voor Lady Gaga of Miley Cyrus had ik dus meteen even gekozen voor Lady Gaga. Ik heb totaal geen problemen met de muzieksoort die Miley Cyrus maakt maar wanneer je enorm belachelijke video's op het internet zet waar je zit te droogneuken met mensen, dat je op het televisie staat met meisjes waarop hun shirt staat Miley Twerks gaat mij toch wel even veel te ver. Miley Cyrus heeft gewoon momenteel gefaald als zangeres. Lady Gaga heeft daar integendeel een eigen foundation, Born This Way Foundation. Ook kan ik mij nog goed herinneren dat ze zelfs de ziekenhuis kosten betaald van iemand die een enorme fan van Lady Gaga is en dat ze genoeg dingen doet om een goed mens te zijn. Iedereen doet vreemde dingen, zeg ik dan erbij. Lady Gaga heeft ook in een jurk van vlees gedragen waarvan ik ook even raar keek.

Ach, muziek en entertainment tegenwoordig. Maar wanneer ik naar Miley Cyrus haar filmpjes kijk denk ik even ''What the hell? :7''

Ik zou beiden niet kiezen, ze snakken beiden naar aandacht, en krijgen het vanwege de verkeerde redenen.

Niet alleen die twee hoor, een mooi voorbeeld daarvan is Rihanna, die is de laatste tijd ook aandachtshoerig bezig.

Kijk, dat droogneuken, dat wordt ook al jaren gedaan, misschien niet zo dat het vol in je porum wordt gedrukt maar toch, niet dat het daardoor oké is.

Twerken, dat wordt vreemd genoeg ook al jaren gedaan, alleen Miley maakte dit populair(volgens mij, ik ben geen Twerkexpert), eerst was het voor de die hard skanks, nu is het normaal, nog steeds niet oké maar toch.

Overmatig de tong uit steken, nja, ik word er een beetje moe van, kinderachtig gedoe, maar dit wordt ook al jaren gedaan.

Jurken dragen van vlees, ja, dat is nieuw en apart, vreemd, nut snap ik niet maargoed.

Jezelf laten onderkotsen, ja, dat wordt ook vaker gedaan, maar niet tijdens festivals en op podiums.

Parfum creëren dat naar sperma en bloed ruikt, nja, ongewoon ten top, nog vreemder dat mensen die troep kopen/opspuiten.

Rare kostuums waarbij behoorlijk veel te zien is, ook niet echt gebruikelijk.

Jij vindt het te ver gaan omdat Miley met een groepje mensen op tv staat met een shirt aan met 'Miley Twerks', dus als Gaga met een paar fans op tv komt en hun dragen een shirt aan met 'Gaga gets puked on', ga jij dan ook nog steeds door je dak dat dit te ver gaat?

Wie zegt dat Gaga daadwerkelijk wat geeft om haar fans, een gouden rolstoel is niks qua bedrag met wat ze verdiend, ze koopt er zo nog 100 stuks zonder het te voelen.

Maar ze voelt het wel als mensen denken dat ze op en top is, fans werven, extra albums verkopen.

Maakt ze nog wat pro-homo liedjes, zo, die zijn ook weer ingepalmd, weer extra inkomen.

Even wat excentriek doen, zodat de media vol staat, zo, dikke kans dat ook weer wat fans erbij zijn gekomen, is toch gratis publiciteit.

Begrijp me niet verkeerd, het kan best dat ze echt wat geeft om fans, maar er zijn er ook genoeg die door de aandacht egocentrisch worden, denk aan Nicki Minaj en Rihanna.

Eerlijk is eerlijk, ik kan best begrijpen dat mensen er fan van zijn, maar ik vind het wel apart dat dingen wat Gaga doet verbloemt worden puur omdat het Gaga is en die graag apart doet.

Btw, is niet bedoeld om iets of iemand te beledigen, korreltje zout erbij is nodig ;)

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt het nou aan mij of ben je alleen maar negatief? Snap best dat je een eigen mening hebt, maar je komt nogal over alsof Gaga slecht is. En ze wordt juist geprezen om haar liefdadigheid. Dat je denkt dat het allemaal nep is om fans te lokken snap ik dan weer niet. Dat komt wellicht omdat je haar niet genoeg kent. Ik kan bij sommige artiesten waar menig forumleden hier fan van zijn ook een uitgesproken mening hebben, maar ik houd me dan nog in.

Enne, die pro-homo liedjes... Precies hetzelfde verhaal: ze doet het niet voor de reclame, ze doet het omdat ze van haar homofans houdt. Justin Bieber doet hetzelfde met al die tienermeisjes. :puh:

Laat die mening gewoon voor je. Ik waardeer het best dat je wat over haar te zeggen hebt, maar als er een topic over bijvoorbeeld Pitbull, Skrillex of wat dan ook geopend wordt ga ik die ook niet onderspammen met mijn negatieve gedachten over die mensen. Tenzij het topic in 'opinie' staat.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...