Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies

Geplaatst:
comment_2068675

De GTAForum Muziekkroeg

Goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, leuk dat je er bent. Kapstok is rechts, plees zijn links het halletje door. Drankjes zijn te bestellen bij onze lieflijke barvrouw Rosie. Ik zie dat je vrienden er al zijn.

Maar wat doe ik hier, lijk je je af te vragen. Wel, de muziekkroeg is de plek waar je terecht kunt voor al je muziekgerelateerde prietpraat. De bedoeling is dat hier on the fly discussies ontstaan over alles wat met deze zo geliefde kunstvorm te maken heeft. Meeten op Lowlands? Concertkaartje te koop? Nieuwe artiest ontdekken en niet weten waar te beginnen? En wie waren er nou eigenlijk beter, de Beatles of de Stones? Al deze dingen kun je hier kwijt.

Er zijn natuurlijk wel een paar regeltjes:

Respecteer ieders mening. Het is prima als er een verhitte discussie ontstaat, dat moedigen we alleen maar aan, maar bewaak altijd de grenzen van goed fatsoen. Dat jij Eric Clapton een poepgitarist vindt, wil niet zeggen dat Bep en Koos diezelfde mening hebben. Sta een beetje open voor andere smaken.

Filmpjes posten mag altijd, maar spam liever niet de hele pagina vol met covers van je favoriete band. Plaats ze daarnaast ook in een spoiler-tag, dit voorkomt dat de pagina's in een slakkengang laden.

Houd je ook hier aan de algemene

forumregels

Specifieke vragen die hier onbeantwoord blijven? Probeer een van deze topics eens:

Bewerkt: door Silverbyte

• Reacties 711
  • Bezichtigingen 51.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2150430

Ik vind eigenlijk maar 1 nummer echt leuk van Michael Jackson en dat is de Earth Song. De nummers uit VC vind ik ook wel aardig :puh:

Een aantal jaren had ik geen Robbie Williams geluisterd en nu luister ik weer een oude CD die ik heb van hem (greatest hits). Echt heerlijke nummers...

Ik vond dat filmpje altijd zo zielig :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2153303

Robbie Williams is één van mijn guilty pleasures. Michael Jackson kan ik ook wel waarderen. Zet het niet snel zelf op, maar als het ergens gedraaid wordt/voorkomt vind ik dat toch best lekker.

Mensen die van noise met een beetje pop houden moeten het album Comfort van Splashh zeker eens checken. Vorig jaar uitgebracht en deed me eerst niet zo veel, maar nu ik er een beetje in zit is het echt een heel goede plaat. :tu:

Geplaatst:
comment_2153365

Het klinkt allemaal een beetje 70ies :)Lost your cool vind ik denk ik het leukste nummer van het album. Bij die andere nummers moet je er inderdaad echt meer naar luisteren, dan vind je het steeds leuker worden. :puh:

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2170475

Heerlijk nummer inderdaad. Paradise City heeft ook zo'n lekkere intro.

www.myradio.nl

Geen dank smile3.gif

Alsnog bedankt :puh:

Best leuk eigenlijk. Nog eventjes uitvogelen hoe het precies werkt (en of je de ene keer dit kan luisteren en de andere keer wat anders)

:tu:

Geplaatst:
comment_2170478

Wat voor muziek luisteren jullie eigenlijk? :puh: Zelf vind ik de nummers van muse wel erg leuk, omdat de baspartij erboven uit komt wat je in vele andere bands niet zult horen. Of de nummers van eminem vind ik leuk. Van rap houdt ik meestal niet, maar dit heeft toch wel iets bijzonders waardoor ik het wel zou luisteren.

Geplaatst:
comment_2172900

Leuk deuntje inderdaad. Ik heb geen Spotify en dat werkt niet zonder account dus ik zal et ff op joetoep opzoeken...

Leuke muziek Dippie! Een leuke combi van UK-countrymuziek met rock :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2176843

Ik hoorde alles en iedereen over het nummer "Royals" van Lorde, dus ik besloot het, als laatste mens op Aarde, eens te proberen.

NOU WAT EEN BIJZONDER NUMMER HOOR

Geplaatst:
comment_2176845

Ik hoorde alles en iedereen over het nummer "Royals" van Lorde, dus ik besloot het, als laatste mens op Aarde, eens te proberen.

NOU WAT EEN BIJZONDER NUMMER HOOR

Sarcasme is niet te vinden in deze post :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.