Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies

Geplaatst:
comment_2068675

De GTAForum Muziekkroeg

Goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, leuk dat je er bent. Kapstok is rechts, plees zijn links het halletje door. Drankjes zijn te bestellen bij onze lieflijke barvrouw Rosie. Ik zie dat je vrienden er al zijn.

Maar wat doe ik hier, lijk je je af te vragen. Wel, de muziekkroeg is de plek waar je terecht kunt voor al je muziekgerelateerde prietpraat. De bedoeling is dat hier on the fly discussies ontstaan over alles wat met deze zo geliefde kunstvorm te maken heeft. Meeten op Lowlands? Concertkaartje te koop? Nieuwe artiest ontdekken en niet weten waar te beginnen? En wie waren er nou eigenlijk beter, de Beatles of de Stones? Al deze dingen kun je hier kwijt.

Er zijn natuurlijk wel een paar regeltjes:

Respecteer ieders mening. Het is prima als er een verhitte discussie ontstaat, dat moedigen we alleen maar aan, maar bewaak altijd de grenzen van goed fatsoen. Dat jij Eric Clapton een poepgitarist vindt, wil niet zeggen dat Bep en Koos diezelfde mening hebben. Sta een beetje open voor andere smaken.

Filmpjes posten mag altijd, maar spam liever niet de hele pagina vol met covers van je favoriete band. Plaats ze daarnaast ook in een spoiler-tag, dit voorkomt dat de pagina's in een slakkengang laden.

Houd je ook hier aan de algemene

forumregels

Specifieke vragen die hier onbeantwoord blijven? Probeer een van deze topics eens:

Bewerkt: door Silverbyte

• Reacties 711
  • Bezichtigingen 51.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2442482

Erger me echt kapot aan al die aandacht voor het nieuwe album van Drake. Ofschoon dat het een saaie plaat is word je helemaal doodgegooid aan reclame voor zijn album hierover op Spotify. Elke playlist is 70% Drake. Rot op. Ik heb mij getroost om zijn kop niet te zien, maar ik kon er niet aan ontkomen. Waar betaal ik geld voor? Spotify, ben je nou helemaal van je jetje?

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_2455546

Celebs, onder ander Lil dicky, Ariana Grande, Snoop dogg maken collab om geld op in te zamelen voor de Leonardo Dicaprio foundation om onze mooie aarde te redden. De clip is heel erg cool in elkaar gezet. 

Imma marihuana plant i can get you fucked up :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.