Jump to content

[GL][S1] 3L1077 vs .Levi.


-Matthijs-

Graphics League speelronde 3  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • 3L1077
      2
    • .Levi.
      16


Recommended Posts

post-7574-0-16808000-1377384725.png

De derde speelronde van de Graphics league! Breng je stem uit op je favoriete signature!

3L1077:

eZxtEzp.png

.Levi.:

post-7574-0-13674100-1377384854.png

Stand voor speelronde 3:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

1.|.Levi.|2|2|0|0|4|+15

5.|3L1077|2|0|1|1|1|-3

[/table]

Stemmen kun je doen in de poll. Uiteraard kun je hier ook op de inzendingen reageren. Stemmen kan t/m 1 september!

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, moeilijke keuze. Ik had het niet verwacht van 3L1077 dat hij dit zou maken. Aangezien het gewoon niet mijn smaak en stijl is. Echter heeft Levi wel mijn smaak te pakken. Daarom gaat mijn stem ook naar .Levi.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat ook naar Levi, zijn signature is beter afgewerkt dan die van 3L1077. Het leuke aan de signature van 3L1077 vind ik overigens wel dat het een traditionele signature is met die brushes en grote tekst. Leuk om te zien dus (ook een beetje nostalgie voor mij), maar tegen de creatie van Levi kan de signature helaas niet op. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben misschien geen kenner, maar heb wel mijn voorkeuren als het om kunstwerken gaat. Een schilderij met een mooie lijst zie ik liever dan een schilderij zonder lijst, en een signature met een mooie stroke heeft bij mij een streepje (soms dus heel letterlijk) voor op een signature zonder stroke. Wat dat betreft scoort 3L1077 punten bij mij, want deze stroke is goed uitgevoerd. Z'n tekst vind ik niet 100% geslaagd, maar verder klopt de signature gewoon.

.Levi. heeft zoals we gewend zijn ook weer een mooie signature ingeleverd. Helaas zonder stroke, maar verder dikke prima. Alleen, het straalt zo weinig uit. Ja, het ziet er gelikt uit, maar het spreekt me niet echt aan verder. En als ik wat meer kijk naar de details in het gele en blauwe deel, zie ik vooral rare vormen die ik niet logisch vind. Zo op het eerste oog zou ik zeggen dat er een straal water in haar gezicht komt, vandaar de spetters, maar dat verklaart die vormen verder totaal niet. Met andere woorden: ik zie niet wat dit verder is. En het roept ook geen ideeën op wat het zou kunnen zijn, dus ik kan er weinig mee.

Alles afwegend gaat mijn stem naar 3L1077.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze beiden eigenlijk best lekker. Maar ik moet natuurlijk een keuze maken en dan zal het .Levi. worden. Moeilijk om zeggen, want ik vind Eliott's werk ook prachtig. Misschien is het het lichteffect dat het hem doet bij Levi, ik kan het niet makkelijk zeggen, maar die is voor mij beter. Maar beide prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik ze beiden niet helemaal geweldig vind, maar mijn stem gaat dan toch uit naar .Levi.. Zijn signature is een stuk duidelijker en vooral de kleuren komen beter over. De signature van 3L1077 is ook een prima signature, maar die is een stuk vager en drukker. Ik vind het dan ook lastig om te zien waar het precies om gaat. Als het om signatures gaat prefereer ik een overzichtelijke signature die het tafereel duidelijk laat zien. En aangezien .Levi. dat naar mijn mening beter neer wist te zetten dan 3L1077, gaat mijn stem dan ook naar hem uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Excuses voor de late afhandeling.

Eindstand:

3L1077 2-16 .Levi.

Stand na speelronde:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

1.|.Levi.|3|2|0|0|6|+29

6.|3L1077|3|0|1|2|1|-17

[/table]

.Levi. ontvangt naast twee punten voor de tussenstand ook een punt voor in de algemene graphics ranking.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...