Jump to content

[GL][S1] Gta Ripper vs supergtagamer


-Matthijs-

Graphics League speelronde 3  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • Gta Ripper
      7
    • Supergtagamer
      7


Recommended Posts

post-7574-0-71924100-1377445777.png

De derde speelronde van de Graphics league! Breng je stem uit op je favoriete signature!

Gta Ripper:

DOWN_zps9ec6c0f6.png

Supergtagamer:

2wgrxcl.jpg

Stand voor speelronde 3:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

4.|Gta Ripper|2|1|0|1|2|-10

6.|Supergtagamer|2|0|1|1|1|-12

[/table]

Stemmen kun je doen in de poll. Uiteraard kun je hier ook op de inzendingen reageren. Stemmen kan t/m 1 september!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Ripper. Niet zijn beste werk, maar wel een leuke signature.

Supergtagamer, het concept heeft het wel, maar het is het niet geworden. De render zou iets mysterieus, donkers moeten uitstralen, en dat zie ik bijna niet verwerkt in de signature. Ook de tekst is niet goed. Ik had wat meer contrast toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, lastige keus hoor. Ik vind beide signatures prima geslaagd: leuke effecten, mooi geheel, goed consequent in kleurgebruik, allemaal goed. Dan wordt het zoeken naar een minpuntje waarop ik iemand dan kan veroordelen, en die vond ik in de signature van supergtagamer. Ik vind zijn tekst namelijk niet passen bij de rest van de signature. Tekst moet er op een signature óf niet zijn (zoals bij Gta Ripper), óf heel goed gedaan zijn. En dat laatste is helaas niet het geval. Mijn stem gaat dan ook naar Gta Ripper.

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, lastige keus hoor. Ik vind beide signatures prima geslaagd: leuke effecten, mooi geheel, goed consequent in kleurgebruik, allemaal goed. Dan wordt het zoeken naar een minpuntje waarop ik iemand dan kan veroordelen, en die vond ik in de signature van supergtagamer. Ik vind zijn tekst namelijk niet passen bij de rest van de signature. Tekst moet er op een signature óf niet zijn (zoals bij Gta Ripper), óf heel goed gedaan zijn. En dat laatste is helaas niet het geval. Mijn stem gaat dan ook naar Gta Ripper.

Dit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Excuses voor de late afhandeling.

Eindstand:

supergtagamer 7-7 Gta Ripper

Stand na speelronde:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

2.|Gta Ripper|3|1|1|1|3|-10

5.|Supergtagamer|3|0|2|1|2|-12

[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...