ajaxjeroenajx Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Dit spel is echt bruut hoor en ik zit echt te genieten. Maar wat zijn bij jullie de kleine dingetjes waar je je aan irriteert ? Ik heb dat bijvoorbeeld bij de taxi, waar het in houden van driehoekje (ps3) nu de tegenovergestelde functie heeft (de taxi kapen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Same. En dat ik amper tijd heb om dit game te gamen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
realhustler Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Irritatie, tja, ik moet wennen aan het spel. De auto's rijden best wel anders, ik heb heel wat uren GTA IV gespeeld, de auto's reageren duidelijk anders, maar gaat steeds beter. Het schieten, het is vooral lastiger geworden, en ik moet ook even wennen aan hoe je snel je wapen pakt en iemand neerschiet, bv als je ruzie hebt op straat. Ook het schieten tijdens de eerste missie ging niet echt lekker. Ik heb om te verkennen even de buzzard gespawned, Die vliegt ook anders, minder vlot lijkt het, en ook het stunt vliegtuigje vliegt anders dan verwacht. Al met al even wennen. Ik vraag me wel af, kan je wapens alleen kopen / vinden als iemand ze laat vallen, of zijn er ook plekken waar ze gewoon voor het oprapen liggen, zoals bij IV. Vooral voor ammo is dat bijna onmisbaar, zeker nu geld belangrijker is dan ooit. En ik hoop dat ik snel ook auto's kan jatten en dan verkopen, dat is de klassieke GTA gedachte natuurlijk. Maar bij IV moest je heel wat doen voordat dat kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 (bewerkt) Ik vraag me wel af, kan je wapens alleen kopen / vinden als iemand ze laat vallen, of zijn er ook plekken waar ze gewoon voor het oprapen liggen, zoals bij IV. Vooral voor ammo is dat bijna onmisbaar, zeker nu geld belangrijker is dan ooit. En ik hoop dat ik snel ook auto's kan jatten en dan verkopen, dat is de klassieke GTA gedachte natuurlijk. Maar bij IV moest je heel wat doen voordat dat kon. Ja er zijn van die plekken, ik heb de strategy guide ^^ Bewerkt: 18 september 2013 door ajaxjeroenajx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Dat ik telkens als ik op LS Airport kom, lukt het me maar niet om een vliegtuig te jatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 De besturing van motors en fietsen.. Echt om te huilen :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maikel jonson Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb tot nu toe nog niet echt veel iritaties, tja de besturing van de wagens was in IV vrij realistisch behalve dat de banden zo kaal als iet waren op elke wagen. Je remt en je schoot nog 3 blokken door. Nu heb je dat niet meer maar voelen de autos aan als F1 wagens met god weet hoeveel downforce. Het valt nog allemaal wel mee maar het had in mijn ogen beter gekunt (zeker met zo een budget). Het jagen zat me bij AC3 al niet echt lekker maar in GTA V kun je jezelf zelfs loslaten op huisdieren. Zoiets voelt gewoon niet goed aan en dat zal bij ook zeker nooit zo zijn. Eens dat je de schiet technieken onder de knie hebt gaat dit echt lekker, je voelt dat dit afgeleid is uit L.A Noire en RDR, maar die laatste heb ik nog niet gespeeld dus moet ik me richten tot L.A. Noire, ik was er dus vrij mee vertrouwd moet ik zeggen. De ak-47 (chinese versie wel te verstaan) voelt zo soepel en leuk aan vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Er zijn maar een paar dingen die me irriteren op het moment: het schademodel is flink uitgebreid, maar je hebt echt het idee alsof je auto van beton is gemaakt. Het kostte me enkele minuten om de auto in puin te rijden, en zelfs toen fikte hij nog niet. Toen 'ie eindelijk begon te fikken, en hoe, doofde het vuur en ontplofte de auto niet. Over een anti-climax gesproken.. Daarnaast heb ik op de PS3 vrij veel last van pop-ups, eigenlijk dat de wereld gewoon traag is met laden. Heb ongeveer een 10 seconden stil gestaan voordat alle gebouwen en de weg goed en wel weer in beeld kwamen. Voor de rest weinig aan te merken, afgezien van wat vermiste voertuigen hier en daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Daarnaast heb ik op de PS3 vrij veel last van pop-ups, eigenlijk dat de wereld gewoon traag is met laden. Heb ongeveer een 10 seconden stil gestaan voordat alle gebouwen en de weg goed en wel weer in beeld kwamen. Dat ligt aan je ps3 denk ik. bij mij laad alles prima en snel, en ik speel op een van de eerste ps3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Speel ook op één van de eerste PS3's, 40 GB-versie Kan misschien ook komen doordat het spel de vorige keer niet heel netjes was afgesloten (bekende Bugstar-bug..giechel) en dat dat het e.e.a. in de war heeft geschopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maikel jonson Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Heb je je PS3 al ooit eens laten uitblazen (vooral de koelers), die zijn namelijk bij de eerste versies van de PS3 (de dikke dus) niet goed. De mijn is daaraan in 2009 overleden. Zo oververhit je PS3, het is een vrij bekende fout bij die eerste versies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 yep ik speel op de zelfde dus, ik maak hem "regelmatig schoon" dwz elke keer als ik stofzuig.... niet zo vaak dus:P ga ik ook even over de ps3 heen (met borsteltje op de zuiger) en zo nu en dan spuit ik er lucht in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maikel jonson Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Klopt als een bom, ik heb de mijne toen opengedaan omdat er toch niets meer aan te doen was en wat ik zag was vrij onrustwekkend. Die koeler zat zo vol stof dat een gedeelte zwartgeblakerd was van het oververhitten, een IT kennis van mij zij dat dat ding in de fik had kunnen vliegen! maar goed we raken off-topic denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Bedankt in ieder geval. Heb 'm inmiddels op m'n kamer staan i.p.v. in een benauwde kast, waar hij inderdaad af en toe aardig kon blazen. Zal er dit weekend even naar kijken, heel erg bedankt voor de waarschuwing En laten we inderdaad weer ontopic gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 (bewerkt) Enige irritatiefactor is de mik punt, omdat het wit is kun je het some heel slecht zien, zelfs met complex sights. Bewerkt: 18 september 2013 door PowerPats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.