Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gran Turismo 6

Gran Turismo 6

Ontwikkelaar: Polyphony Digital

Uitgever: Sony Computer Entertainment

Genre: Race

Platforms: PS3

Aantal spelers: 4 (?)

Release: 6 December 2013

Demo: Ja

Website: Gran Turismo 6

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fcKt5gm1C44

Het is bijna weer zover, er zit een nieuwe Gran Turismo aan te komen. Wat vinden jullie hiervan? Verwachten jullie dat deze beter zou zijn als zijn voorganger en zal je hem dan ook halen?

Uiteraard zijn er weer veel auto's, de exacte lijst heb ik zo gauw even niet kunnen vinden. Wel heb ik begrepen dat er meer dan 1000 auto's terugkomen uit Gran Turismo 5, dus dat beloofd wat goeds.

Gran-Turismo-6-36.jpg

Gran-Turismo-6_2013_07-10-13_003.jpg

• Replies 43
  • Views 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik heb het niet echt met racen over een circuit... Net zoals bij GTA dan kan je door de straten crossen, dus dit wordt hem niet... Kreeg zijn voorganger bij mijn PS3, vond hem echt knap tegen vallen...

Hhmm, ik ben nog niet echt helemaal overtuigd om het te kopen. Eerlijk gezegd denk ik zelfs dat ik nog even wacht met GT6. Uiteraard moet ik wel toegeven dat GT5 echt een geweldige race simulatie is! Zekers de beste!

GT hun minpunt is te weinig nieuwe autos,ik koop het wel,en Forza hun minpunt is met hun vele DLC's om bij te betalen. Al moet ik zeggen dat ze mooie circuits hebben.

Edited by zenoken

Zeker mooi spel, voor Playstation Fans.

Ik heb zelf geen Playstation en vind de Forza Series geweldig, speel 't namelijk al sinds Forza 2.

Helaas is by Grand Turismo altijd het gebrek aan Customization, ik weet niet of dit ook zo is bij GT6 maar daar ga ik wel vanuit. Ik vind dit niet echt heel erg dicht in de buurt komen van Forza 5 maar eigenlijk meer op Forza 4 lijken.

Ik ben benieuwd of de stap GT5-GT6 groter is dan GT4-GT5. Want 5 vond ik relatief tot 4 erg tegenvallen. Op zichzelf gezien is GT5 natuurlijk een prachtige game, maar dat was GT4 ook al.

• Author

Gran Turismo 5 is de enigste van de serie die ik gespeeld heb, daar was ik dik tevreden mee. Is alleen geen game waarmee ik me een lange tijd mee kan vermaken, meer in korte periodes. Daarom wacht ik nog even voordat ik Gran Turismo 6 koop.

• 1 month later...

Ik heb een zeer lange tijd GT gespeeld, ook toen ik klein was, heb hier zelf nog de GT3 staan. Ik kijk dus zeer uit naar GT6! :D

• Author

Wie heeft zijn pre-order al staan?

Ja, heb al een Pre-order geplaatst. Ik heb gekozen voor de 15th Anniversary Edition.

Begin september bestelt.

• 1 month later...

Gran Tourismo 6 is vandaag uitgekomen. Wie heeft hem thuis liggen?

Ja, heb al een Pre-order geplaatst. Ik heb gekozen voor de 15th Anniversary Edition.

Begin september bestelt.

dan krijg je een R8 :D

oh en klopt het dat je eerste auto verplicht een Honda Fit is?

Is gt vandaag pas uitgekomen?!

Ik had hem gister al! :)

En ja ik moest een Honda Fit kopen

Ik heb het niet echt met racen over een circuit... Net zoals bij GTA dan kan je door de straten crossen, dus dit wordt hem niet... Kreeg zijn voorganger bij mijn PS3, vond hem echt knap tegen vallen...

PRECIES dit.

En ja ik moest een Honda Fit kopen

gay :7

>>> Door Bassieboy35: Graag on-topic.<<<