Jump to content

Vraag aandelen


Racemees

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Variano

    13

  • TryX

    6

  • --Simon--

    5

  • KRSTL

    5

Handige pagiba Svenie..

Heb trouwens zelf bij The Multi Target Assassination missie..

nadat ik hem had gespeeld.. Overgeschakeld naar michel..

Toen 200.000 ingezet op redwood.. Om te kijken wat er zou gebeuren

Daar haalde ik 500.000 Winst uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Handige pagiba Svenie..

Heb trouwens zelf bij The Multi Target Assassination missie..

nadat ik hem had gespeeld.. Overgeschakeld naar michel..

Toen 200.000 ingezet op redwood.. Om te kijken wat er zou gebeuren

Daar haalde ik 500.000 Winst uit..

Hoe kun je nou 500.000 winst halen? Het aandeel van Redwood keldert na die missie. Debonaire is het bedrijf waarvan je voor de missie aandelen moet kopen. Is de concurrent van Redwood.

Link to comment
Delen op andere websites

Handige pagiba Svenie..

Heb trouwens zelf bij The Multi Target Assassination missie..

nadat ik hem had gespeeld.. Overgeschakeld naar michel..

Toen 200.000 ingezet op redwood.. Om te kijken wat er zou gebeuren

Daar haalde ik 500.000 Winst uit..

Hoe kun je nou 500.000 winst halen? Het aandeel van Redwood keldert na die missie. Debonaire is het bedrijf waarvan je voor de missie aandelen moet kopen. Is de concurrent van Redwood.

Klopt maar redwood zakt dan! Als redwood in de min staat na de missie.. Toen heb ik met Michael ingezet op redwood..

Want ze probeerde er blijkbaar weer bovenop te komen? Ik verzin ut niet hoor :ch: Hm misschien was het een kwestie van geluk?

Bewerkt: door Loo
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een optie om ook aandelen te kopen van bedrijven die heel erg in de min staan, omdat ze bijna altijd weer omhoog zullen schieten. Het gevaar hierbij is dan dat je niet de zekerheid hebt dat ze ook omhoog zullen gaan. Die zekerheid heb je wel als bijv. bij de missies van Franklin en Lester aandelen gaat kopen van de concurrent van het bedrijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een optie om ook aandelen te kopen van bedrijven die heel erg in de min staan, omdat ze bijna altijd weer omhoog zullen schieten. Het gevaar hierbij is dan dat je niet de zekerheid hebt dat ze ook omhoog zullen gaan. Die zekerheid heb je wel als bijv. bij de missies van Franklin en Lester aandelen gaat kopen van de concurrent van het bedrijf.

Idd.. Want als ik dat had geweten had ik meer ingezet! Het was ook echt een gokje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit meen je niet! Ik heb al de missies van Lester al gedaan, zonder ook iets met de aandelen te gaan doen!

Ik denk dat ik maar nog wat geld spaar en de hanger koop bij het vliegveld en dan zo de 'FlyUs' vliegtuigen kapot te gaan maken, zodat het andere aandeel stijgt in waarde..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit meen je niet! Ik heb al de missies van Lester al gedaan, zonder ook iets met de aandelen te gaan doen!

Ik denk dat ik maar nog wat geld spaar en de hanger koop bij het vliegveld en dan zo de 'FlyUs' vliegtuigen kapot te gaan maken, zodat het andere aandeel stijgt in waarde..

Ja dat had ik dus ook ! Toen ben ik helemaal opnieuw begonnen!

Nu 2 missies gedaan van lester en lees ik dat je beter helemaal geen missie van Lester kan doen maar pas aan het einde. :/

Heb ook gelezen (weet niet of het echt zo is) dat je geld kan zetten op een verzekeringsbedrijf

En dan zoveel mogelijk auto's beschadigen in de stad met autorijden bijvoorbeeld. Good luck,

Link to comment
Delen op andere websites

wel nog zo een vraagje, als ik nu aandelen koop voor die missie van lester en als missie dan gedaan moet ik dan direct die terug kopen of nog laten staan?

De piek wordt bereikt tussen de 5 en 10 minuten! Goed kijken wat de piek is, wanneer deze bereikt is zakt hij in eerste instantie met 0,05 ofzo dat is het moment om te verkopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...