Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085780 Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik wil graag een overzicht van alle duidelijke minpunten van GTA5. Dat lijstje zouden we dan wellicht ooit kunnen voorleggen aan Rockstar Random events - veel te vaak komt er random achtevolging voorbij van boef en agent, niet zo realistisch... Op de vuist gaan! - als je iemand fysiek aanvalt, dus met vuist gaan security en agenten gelijk schieten, waar is de klassieke knuppel?! ... [jullie toevoegingen svp]
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085788 Zo'n topic bestaat al : http://www.gtaforum.nl/topic/127895-irritatiefactortjes]hoi[/url] Bewerkt: 28 september 201311 jaren door Dipsie8
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085789 Low health Tijdens missies is het oke, maar in freeroam is het schijtvervelend
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085792 Er is wel een topic over de irritatiefactortjes, én met minpunten over GTAV .. Zo'n topic bestaat al : http://www.gtaforum....efactortjes]hoi[/url] Ninja'ed. Bewerkt: 28 september 201311 jaren door Extreem
Geplaatst: 28 september 201311 jaren Auteur comment_2085835 Low health Tijdens missies is het oke, maar in freeroam is het schijtvervelend Maar wel realistisch toch? Low health Tijdens missies is het oke, maar in freeroam is het schijtvervelend Maar wel realistisch toch? GTA en realistisch?
Geplaatst: 28 september 201311 jaren Auteur comment_2085858 Low health Tijdens missies is het oke, maar in freeroam is het schijtvervelend Maar wel realistisch toch? GTA en realistisch? Jep, anders ga je maar Saints Row spelen
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085860 Low health Tijdens missies is het oke, maar in freeroam is het schijtvervelend Maar wel realistisch toch? GTA en realistisch? Jep, anders ga je maar Saints Row spelen Dude... Really Dude?? WHAHAHAHAHAHA
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085861 Dit topic gaat echt nergens heen. Daarnaast is er zoals vermeld al een soortgelijk topic, gelieve daar dan ook verder te gaan.
Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik wil graag een overzicht van alle duidelijke minpunten van GTA5.
Dat lijstje zouden we dan wellicht ooit kunnen voorleggen aan Rockstar
Random events
- veel te vaak komt er random achtevolging voorbij van boef en agent, niet zo realistisch...
Op de vuist gaan!
- als je iemand fysiek aanvalt, dus met vuist gaan security en agenten gelijk schieten, waar is de klassieke knuppel?!
... [jullie toevoegingen svp]