Jump to content

Frustraties GTA Vice City


Dutchy3010

Recommended Posts

We zijn inmiddels met spellen als GTA SA, GTA IV en GTA V erg verwend met de mogelijkheden. Zeker in SA en V zijn die voor mijn gevoel eindeloos. Toch blijft VC voor mij een geweldige game.

Welke frustraties hebben jullie, mede met de nieuwe games in het achterhoofd, ten opzichte van GTA Vice City?

Bij mij zijn dat er eigenlijk verrassend weinig. Om een of andere reden heb ik gewoon niet zulke hoge verwachtingen en zijn de sfeer en het verhaal goed genoeg om mij te blijven boeien. Ongeacht welke mooie games daarna komen. Eigenlijk heb ik maar twee echte frustraties. Ten eerste dat je niet kunt zwemmen, ben er zelfs al een paar keer ingesprongen vergetende dat dat niet kan. :7 Ten tweede het naar rechts en naar links lopen van Tommy. Dat ziet er zo debiel uit en stoort me vreselijk... :puh:

Wat zijn jullie frustraties?

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA III kon je ook achteruit lopen. dat zag er pas belachelijk uit. al was het nou de moonwalk, dan had het enigszins acceptabel geweest :7

OT:

het missen van het klimmen zoals in SA, dat je ergens aan kan blijven hangen, en je er dan overheen kan trekken. dit zou het COMPLETE spel makkelijker maken. vooral in het begin, als je de Ruger (?) van het dak van een mansion gaat halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je zo idioot je deur dicht gooit als je uit een voertuig stapt. Daarnaast sturen alle voertuigen zo direct, waardoor je er bijna geen controle meer over hebt. Gelukkig is dit allemaal stukken beter geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klimmen en het niet kunnen zwemmen was voor mij ook een frustratiepunt. Een ander was het botsen tegen bijvoorbeeld lantaarnpalen, je raakte dan soms helemaal in de slip.

Dan was Vice City in ieder geval een stuk realistischer dan de spellen waarin dat niet gebeurt. Heb jij wel eens tegen een lantaarnpaal aangereden? Daar voel je echt wel wat meer van; die paal valt niet zomaar om. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het klimmen en het niet kunnen zwemmen was voor mij ook een frustratiepunt. Een ander was het botsen tegen bijvoorbeeld lantaarnpalen, je raakte dan soms helemaal in de slip.

Dan was Vice City in ieder geval een stuk realistischer dan de spellen waarin dat niet gebeurt. Heb jij wel eens tegen een lantaarnpaal aangereden? Daar voel je echt wel wat meer van; die paal valt niet zomaar om. :puh:

Ik denk dat die in het echt nog geen eens neer te halen valt. :puh: Het is misschien wel wat realistischer, maar het botsen kon je makkelijk omkiepen door dat soort dingen, was wel een kleine frustratie.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk, moeilijk... ik kan eigenlijk weinig of zelfs helemaal geen frustraties verzinnen. Het niet kunnen zwemmen was ook geen frustratie, omdat ik eigenlijk niet anders wist van de voorgaande GTA's. Mensen die met San Andreas, IV of V zijn begonnen, die zullen daar uiteraard meer problemen mee hebben.

De grootste 'frustratie', of eerder ergernis eigenlijk, die bij me opkomt, was toen ik het spel voor de eerste keer aan het uitspelen was. Toen had ik wel erg veel last van de Haitians die achter je aan kwamen steeds. Met name het zoeken naar Hidden Packages (zonder map, ieder steegje in moeten rijden) was daarbij erg frustrerend, omdat ze je dan vrij snel van je motor af sleepten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vrij weinig, zwemmen en klimmen is inderdaad wel een punt. Zwemmen kon vooral irritant zijn als je in een boot wou stappen, ging wel eens fout. Toch blijft het voor mij de beste GTA, als ik muziek uit VC hoor wil ik het gelijk weer spelen. In de reclame gebruiken ze nu ook Pale Shelter van Tears for Fears, gelijk weer zin om te spelen :)

Lantaarnpalen heb ik vrij weinig last van gehad. Weet nog wel dat hier zo'n 5 jaar geleden iemand tegen een lantaarnpaal is gebotst omdat hij moest uitwijken voor een dier, lantaarnpaal lag om en auto was flink kapot...

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk, moeilijk... ik kan eigenlijk weinig of zelfs helemaal geen frustraties verzinnen. Het niet kunnen zwemmen was ook geen frustratie, omdat ik eigenlijk niet anders wist van de voorgaande GTA's. Mensen die met San Andreas, IV of V zijn begonnen, die zullen daar uiteraard meer problemen mee hebben.

Frustraties van Vice City "an sich" bedoelde ik niet, daarvoor heb ik dit topic niet aangemaakt (die topics zullen er vast wel zijn :puh:). Ik bedoelde juist de frustraties die je hebt met de nieuwe GTA's in het achterhoofd, op het moment dat je opnieuw Vice City speelt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu al zo'n vijf keer genoemd, en dat is dat je niet kunt zwemmen. Vreselijk irritant.

Als een stunt jump ziet en je rijdt in het water dan is dat heel erg hinderlijk.

Verder was en is gta vc nog altijd geweldig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...