We zijn inmiddels met spellen als GTA SA, GTA IV en GTA V erg verwend met de mogelijkheden. Zeker in SA en V zijn die voor mijn gevoel eindeloos. Toch blijft VC voor mij een geweldige game.
Welke frustraties hebben jullie, mede met de nieuwe games in het achterhoofd, ten opzichte van GTA Vice City?
Bij mij zijn dat er eigenlijk verrassend weinig. Om een of andere reden heb ik gewoon niet zulke hoge verwachtingen en zijn de sfeer en het verhaal goed genoeg om mij te blijven boeien. Ongeacht welke mooie games daarna komen. Eigenlijk heb ik maar twee echte frustraties. Ten eerste dat je niet kunt zwemmen, ben er zelfs al een paar keer ingesprongen vergetende dat dat niet kan. Ten tweede het naar rechts en naar links lopen van Tommy. Dat ziet er zo debiel uit en stoort me vreselijk...
We zijn inmiddels met spellen als GTA SA, GTA IV en GTA V erg verwend met de mogelijkheden. Zeker in SA en V zijn die voor mijn gevoel eindeloos. Toch blijft VC voor mij een geweldige game.
Welke frustraties hebben jullie, mede met de nieuwe games in het achterhoofd, ten opzichte van GTA Vice City?
Bij mij zijn dat er eigenlijk verrassend weinig. Om een of andere reden heb ik gewoon niet zulke hoge verwachtingen en zijn de sfeer en het verhaal goed genoeg om mij te blijven boeien. Ongeacht welke mooie games daarna komen. Eigenlijk heb ik maar twee echte frustraties. Ten eerste dat je niet kunt zwemmen, ben er zelfs al een paar keer ingesprongen vergetende dat dat niet kan.
Ten tweede het naar rechts en naar links lopen van Tommy. Dat ziet er zo debiel uit en stoort me vreselijk... 
Wat zijn jullie frustraties?