- Reacties 69
- Bezichtigingen 18.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Phoenyxar 35 posts
-
PrioX 5 posts
-
KoningJesper 4 posts
-
Ezra24rct3 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Kijk eens aan. Een lelijke banner, wat tekst en een hoop kaarten. Op een forum dat zot zou moeten lopen van GTA zou het geen moeite mogen zijn om hier een beetje interesse voor te vinden. Maar eerst: Waarom in GTA:Serie? Nou, aangezien ik hier voornamelijk GTA-geïnspireerde dingen wil bekijken en bespreken. Net als de [Verhaal]-topics van mij en PrioXCoMBo zal het hier gaan om wat fictieve kaarten en alles dat er bij komt kijken.
Wat?
Index
Grand Theft Auto V: Vice City (PrioXCoMBo)
Grand Theft Auto: The World (NikBellic007)
Grand Theft Auto: San Andreas: The Unit (>$bram$<)
Grand Theft Auto: Matrix City (Lord-Vortex)
Grand Theft Auto: Back in LC (supergtagamer)
Grand Theft Auto: The Truth (Claude2)
Als ik nog andere uitgewerkte topics terugvind (of als er zich nieuwe tonen) dan voeg ik ze geheid toe!
Kaarten!
Zelf vind ik dit enorm goed geslaagde kaarten (oordeelt u zelf ook maar) maar het is dus zeker vroeger wel anders geweest. Het vastnemen en bekijken van zo'n kaart vind ik best interessant en misschien vinden jullie dit ook wel, wie weet! Maar wat is dan eigenlijk een goede of slechte kaart? Of belangrijker: Wat is een goede of slechte map voor een game? Deze kaart hier is nu welg een voorbeeld van een kaart voor een game, maar het idee erachter blijft hetzelfde. Ze moet leesbaar zijn. Als je een kaart maakt waar je achteraf naar terugkijkt en denkt van "Wat de..." dan heb je dus ergens iets misgedaan. Ik ga ook alles wat verdelen naar GTA. Nu is dat wat onduidelijk, maar het zal zichzelf wel uitwijzen! Dus gaat u er maar even bij zitten en geniet van deze (toch zeer gekleurde) show, gevuld met de meest belachelijke en lelijke kaarten die ik de laatste 8 jaar heb vervaardigd.
Het belooft...
III-geïnspireerd
Leuke zijnoot: BoV staat als ik het goed heb voor "Burned Out Vehicle" - Originaliteit op zijn best.
VC-geïnspireerd
SA-geïnspireerd
V-geïnspireerd
Chifre City - Hornzl
Los Vatagos
Engul Falls
The End?