Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The warriors.

  • Replies 31
  • Views 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ziet er cool uit, lijkt me wel vet, met name omdat et veel vechten is.

Heb net de trailer gezien, ziet er goed uit! B)

Hmmm, neej dit spel lijkt me niet echt heel mooi.

De stijl van de vechter's bijvoorbeeld kleding vind ik niet mooi.

En de Graphics vind ik ook niet echt heel mooi.

En dit hoort trouwens in de ''Overige Game topic''.

Moved... ;)

Hijblijfd bij mij heel trots op het The Warriors scherm staan <_<

(damn wat is rockstar goed met flash)

Hijblijfd bij mij heel trots op het The Warriors scherm staan <_<

(damn wat is rockstar goed met flash)

Hoe kan dat?

Je kunt daaar rechtsboven het scherm op skip intro drukken.

En dan daar onder kan je zien:

Screenshots - Trailers - Downloads

Je kan toch op een van die klikken? :blink:

Maar The Warriors is voor mijn geen leuk spel vind het maar saai.

Omdat Vechtspellen en Slecht afgewerkte spellen zijn net zoals Tekken.

Vind het niet leuk en ik ga het zeker niet kopen. -_-

dat is van die film die ken ik :D rockstar heeft dus nog een nieuwe game bullly

maar gta is toch ook een rpg achtig vechtspelletjes en the wariors is volgens mij t zelfde als gta

Edited by vincent M

Hijblijfd bij mij heel trots op het The Warriors scherm staan  <_<

(damn wat is rockstar goed met flash)

Hoe kan dat?

Je kunt daaar rechtsboven het scherm op skip intro drukken.

En dan daar onder kan je zien:

Screenshots - Trailers - Downloads

Je kan toch op een van die klikken? :blink:

Maar The Warriors is voor mijn geen leuk spel vind het maar saai.

Omdat Vechtspellen en Slecht afgewerkte spellen zijn net zoals Tekken.

Vind het niet leuk en ik ga het zeker niet kopen. -_-

Vind jij de TEKKEN reeks slechte spellen en niet afgewerkt?

Het is 1 van de beste vechtgames die er is.

Dan mag jij mij vertellen waarom mensen dan toch wel veel tekken games kopen.

Trouwens The Warriors ziet er goed uit.

Ik hou wel van dat soort games.

  • Author
Hijblijfd bij mij heel trots op het The Warriors scherm staan  <_<

(damn wat is rockstar goed met flash)

Hoe kan dat?

Je kunt daaar rechtsboven het scherm op skip intro drukken.

En dan daar onder kan je zien:

Screenshots - Trailers - Downloads

Je kan toch op een van die klikken? :blink:

Maar The Warriors is voor mijn geen leuk spel vind het maar saai.

Omdat Vechtspellen en Slecht afgewerkte spellen zijn net zoals Tekken.

Vind het niet leuk en ik ga het zeker niet kopen. -_-

Vind jij de TEKKEN reeks slechte spellen en niet afgewerkt?

Het is 1 van de beste vechtgames die er is.

Dan mag jij mij vertellen waarom mensen dan toch wel veel tekken games kopen.

Trouwens The Warriors ziet er goed uit.

Ik hou wel van dat soort games.

tekken is jammer genoeg veel het zelfde

beetje of topic iemand tips om eerste te worden by tekken tag tournament ben 2de met 219 die 260+ is gewoon te veel :S

Lijkt ook wel wat op Manhunt, ook een game van Rockstar. Maar, ik vond de trailer wel goed, maar de screenshots niet. :puh:

Ik denk niet dat ik hem ga kopen ..

Het ziet er allemaal een beetje uit als 80s enzo ..

:N

  • Author

Het mag dan wel van rockstar zijn maar veel spellen van rockstar vallen tegen vind ik behalve de gta reeks :Y

  • 2 months later...
Hmmm, neej dit spel lijkt me niet echt heel mooi.

De stijl van de vechter's bijvoorbeeld kleding vind ik niet mooi.

En de Graphics vind ik ook niet echt heel mooi.

En dit hoort trouwens in de ''Overige Game topic''.

Moved... ;)

beetje normaal, we gaan in die game veel jaren terug en toe was dat wel zo.

vindt het mooi, ik koop hem wel :)_O_

Ja kheb de film gezien, wel vet hoor!

Het spel is volgens mij ook aardig goed, maar kopen? Nee ;)

Ik weet bijna zeker dat ik hem niet ga kopen, ik hou meer van spellen als GTA of RTS games, en FPS vind ik ook wel leuk, race games ook wel, maar dit is niet echt mijn stijl... :Y

Ik ben het met Need My Speed eens. Dit is ook niet echt mijn stijl.

Ik ben het met Need My Speed eens. Dit is ook niet echt mijn stijl.

En het is ook alleen maar vechten, een beetje eentonig lijkt mij.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.