Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Meeting] The Dutchers (TDNL) en meer

Beste gtagames leden.

Ik wil op zaterdag 2 november om 15:00 uur een leuke meeting gaan houden op gta:online. (als de tijd voor de meeste niet uit komt wil ik heb graag verzetten) Hierbij zijn jullie allemaal uit genodigd. Wat wij willen doen:

- Een feestje houden

- Wat racen of deathmatchen of iets anders met elkaar!

Graag even zeggen of je kan en of je een headset heb en dan zet ik je op de lijst.

Deze meeting komt van de crew The Dutchers (TDNL) en The Walking Dutch (TWDC)

(uiteraard zou het leuk zijn als de mods en admins ook mee zouden doen :)

0_0.jpg

Je hoeft niet in deze crew te zitten om mee te doen

Hierbij moet ik wel melden dat het voor de ps3 is. Sorry xbox players

Aub ook je psn naam erbij zetten! Mensen die me toe willen voegen alvast: Dionkoffie

Voor degene die geen headset hebben kunnen meepraten in de chat.

Mensen die komen:

- Dionkoffie (headset) PSN: Dionkoffie

- QustomiZed (headset) PSN: QustomiZed

- Jochems (Headset)

- Indo1991 PSN: gamefreak046

- Ak47 (headset) PSN: kayanovic

- iRowen0180 (headset) PSN: iRowen0180

- Jans-1987 PSN: leeleeke94

Je hoeft niet precies om 3 uur komen je mag op elk moment joinen

Edited by dionkoffie

Featured Replies

Ik kan en heb een headset. Wat ik me alleen afvraag is, voor welke console is dit bedoeld? Ik speel op de PlayStation 3 namelijk.

  • Author

Ik kan en heb een headset. Wat ik me alleen afvraag is, voor welke console is dit bedoeld? Ik speel op de PlayStation 3 namelijk.

Je staat erbij. als je nu ff refresht dan zie je dat ik erbij heb gezet dat het voor de ps3 is. leuk dat je komt.

Ik kom, Survival is maar voor 4 players...

Ah, mooi! Mijn PlayStation netwerk naam is trouwens soulramon.

Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. ;)

  • Author

Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. ;)

heb je een headset of niet en wat is je psn naam? danku

Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. ;)
heb je een headset of niet en wat is je psn naam? danku

We hebben vandaag nog meerdere keren geraced samen.. Remember?

En ja ik heb een headset, die deed het vandaag minder goed omdat 'ie (bijna) leeg was denk ik.

  • Author
Ik kan eventueel ook wel komen als er nog plek is, ik zit in The Walking Dutch. ;)
heb je een headset of niet en wat is je psn naam? danku

We hebben vandaag nog meerdere keren geraced samen.. Remember?

En ja ik heb een headset, die deed het vandaag minder goed omdat 'ie (bijna) leeg was denk ik.

ik onthou die namen niet zo 123 maar is goed. probeer je headset maar ff te fixe

h

Edited by Ak47

Naam: iRowen0180

PSN: iRowen0180

Headset: ja

Ik moet mij helaas afmelden. Er is iets tussen gekomen waardoor ik helaas niet beschikbaar kan zijn morgenmiddag.

Ik moet mij helaas afmelden. Er is iets tussen gekomen waardoor ik helaas niet beschikbaar kan zijn morgenmiddag.

Ik heb hetzelfde, maar ben op andere tijden wel beschikbaar voor een lol-potje!

  • Author

Ik moet mij helaas afmelden. Er is iets tussen gekomen waardoor ik helaas niet beschikbaar kan zijn morgenmiddag.

Ik heb hetzelfde, maar ben op andere tijden wel beschikbaar voor een lol-potje!

het begint vanaf 3 uur. je hoeft ook niet precies 3 uur te komen ik ga tot 8 uur ofzo door dus je kan op elk moment er erin springen

Aha, nou ja, we zien wel waar het schip strandt

Tot 8 uur? Is dat niet een beetje lang? 5 uur GTA: Online? :$

Edited by Ezra24rct3

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.