November 2, 201312 yr Hallo. Ik vroeg me af hoe ik een cargobob kan laten spawnen. Ik weet dat je hier een bepaald level voor moet zijn en ik ben allang over dit level heen (103) maar nu spawnen er alleen buzzards. Is dit ergens in te stellen ofzo? Thx
November 2, 201312 yr Nope. Rockstar gaat, denk ik, met de komende patch de Buzzard op de Merryweather docks vervangen door een Cargobob.
November 2, 201312 yr hij spawde bij mij paar z, aleen ff vergeten welk level ik was. maar nu krijg ik aleen de buzzard,Annihilator,shamal bij dat vliegveld van trevor
November 2, 201312 yr hij spawde bij mij paar z, aleen ff vergeten welk level ik was. maar nu krijg ik aleen de buzzard,Annihilator,shamal bij dat vliegveld van trevor tussen lvl 20 en 29 spawnt hij als het goed is
November 3, 201312 yr Heren, waar spawnen die dingen? Heh zo'n cargobob nodig om een tank te stelen en voor veel missies
November 3, 201312 yr Ik heb er een video van gevonden op YouTube! Dit is overigens niet mijn video ( Dus geen knip admins :3 ) Heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien ik level 35 ben, maar hey! Niet geschoten is altijd mis he! Goodluck.
November 3, 201312 yr Jaa! Hij staat er idd. Soms ook nog een buzzard maar ook een cargo Thx! Glad I could help
November 3, 201312 yr bedankt anthoox! ik ga het zometeen eens proberen Heb net ff snel de comments doorgelezen op YouTube! Lukt helaas niet altijd even goed! Laat anders ff weten of het gelukt is! Geen dank en succes
Hallo.
Ik vroeg me af hoe ik een cargobob kan laten spawnen. Ik weet dat je hier een bepaald level voor moet zijn en ik ben allang over dit level heen (103) maar nu spawnen er alleen buzzards. Is dit ergens in te stellen ofzo?
Thx