Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100929 Hallo iedereen Ik heb als Franklin op de warstock website een Crusader gekoch. Er werdt gwn geld enz afgerokken en ik kreeg een sms dat de auto gebracht was ,dus ik ging naar de garage en dar was de auto niet. de vraag is dus weet iemandt waar de auto is?
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100935 Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street).
Geplaatst: 3 november 201311 jaren Auteur comment_2100938 Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street). ik ging naar de garage in grove street en naar m'n eigen Bewerkt: 3 november 201311 jaren door jayjay2000
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100941 Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage
Geplaatst: 3 november 201311 jaren Auteur comment_2100945 Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage oke bedankt voor het helpen.
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100948 Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage oke bedankt voor het helpen. Geen probleem! Als er weer een probleem is, kom dan gewoon weer. It was a pleasure to help you Bewerkt: 3 november 201311 jaren door Extreem
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100952 Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben.
Geplaatst: 3 november 201311 jaren Auteur comment_2100955 Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. is het dan de hanger in de desert. Bewerkt: 3 november 201311 jaren door jayjay2000
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100960 Nee. Als het goed is verschijnt deze in de hangar op het vliegveld.
Geplaatst: 3 november 201311 jaren Auteur comment_2100962 Nee. Als het goed is verschijnt deze in de hangar op het vliegveld. moet je die gekocht hebben. al denk ik dat niet ? Bewerkt: 3 november 201311 jaren door jayjay2000
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100972 Je moet hem gekocht hebben ja. Maar als je dat niet hebt gedaan zou ik eerlijk gezegd niet weten waar hij anders moet staan. :$ Bij mij wordt hij in ieder geval in die hangar bezorgd.
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2100976 Los Santos International. Bewerkt: 3 november 201311 jaren door Extreem
Geplaatst: 3 november 201311 jaren Auteur comment_2100989 weet iemandt dan waar m'n auto kan staan ik weet niks meer.
Geplaatst: 3 november 201311 jaren comment_2101021 Aangekochte voertuigen kun je na verloop van tijd (je krijgt 'n SMS bij aflevering) hier vinden: Auto's en Motoren - 4-Car garage (deze krijg je bij 'n R* Social Club account, anders zal je ze moeten kopen) Michael - Rockford Hills Franklin - Grove Street Trevor - Pillbox Hill (Leger)liegtuigen, Legerauto's/trucks Michael - Hangar op Los Santos International (voordat je hiertoe toegang krijgt zal je deze eerst moeten kopen) Franklin - idem Trevor - Sandy Shores Airfield (deze krijg je nadat je met Trevor de missie "Nervous Ron" hebt voltooid) (leger)helikopters Michael - Vespucci Helipad (wederom eerst kopen voordat je toegang krijgt tot) Franklin - idem Trevor - Sandy Shores Airfield (zie vliegtuigen) Boten Michael - Vespucci Marina (ook deze zul je eerst moeten kopen) Franklin - idem Trevor - idem Fietsen ??? (ik denk in dezelfde garage als Auto's en Motoren)
Hallo iedereen
Ik heb als Franklin op de warstock website een Crusader gekoch. Er werdt gwn geld enz afgerokken en ik kreeg een sms dat de auto gebracht was ,dus ik ging naar de garage en dar was de auto niet. de vraag is dus weet iemandt waar de auto is?