Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

waar is m'n auto

Hallo iedereen

Ik heb als Franklin op de warstock website een Crusader gekoch. Er werdt gwn geld enz afgerokken en ik kreeg een sms dat de auto gebracht was ,dus ik ging naar de garage en dar was de auto niet. de vraag is dus weet iemandt waar de auto is?

Featured Replies

Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street).

• Author

Ging je naar je eigen garage, of de garage die je erbij hebt? (volgens mij heeft Franklin een Garage in Grove Street).

ik ging naar de garage in grove street en naar m'n eigen

Edited by jayjay2000

Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage :)

• Author

Wellicht moet je dan even wachten, ik heb ook gehad dat mijn auto een tijdje later kwam, dan moet je gewoon doorgaan met het spelletje. En krijg je vast later je auto wel in de garage :)

oke bedankt voor het helpen. :)

oke bedankt voor het helpen. :)

Geen probleem! Als er weer een probleem is, kom dan gewoon weer. It was a pleasure to help you ;)

Edited by Extreem

De Canis Crusader komt in je hangaar te staan :7

Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. :)

• Author

Dit is inderdaad vaak een probleem. Meestal helpt het wel als je dood gaat en dan vanuit het ziekenhuis weer naar je garage gaat, maar je kunt ook even switchen naar Michael of Trevor en na een tijdje weer terugswitchen. Als je een sms krijgt dat je auto geleverd is hij er sowieso. Gewoon geduld hebben. :)

is het dan de hanger in de desert.

Edited by jayjay2000

Nee. Als het goed is verschijnt deze in de hangar op het vliegveld.

• Author

Nee. Als het goed is verschijnt deze in de hangar op het vliegveld.

moet je die gekocht hebben. al denk ik dat niet ?

Edited by jayjay2000

Je moet hem gekocht hebben ja. Maar als je dat niet hebt gedaan zou ik eerlijk gezegd niet weten waar hij anders moet staan. :$ Bij mij wordt hij in ieder geval in die hangar bezorgd.

• Author

welke vliegveld is het

Los Santos International.

Edited by Extreem

• Author

weet iemandt dan waar m'n auto kan staan ik weet niks meer. :muur:

Aangekochte voertuigen kun je na verloop van tijd (je krijgt 'n SMS bij aflevering) hier vinden:

Auto's en Motoren - 4-Car garage (deze krijg je bij 'n R* Social Club account, anders zal je ze moeten kopen)

Michael - Rockford Hills

Franklin - Grove Street

Trevor - Pillbox Hill

(Leger)liegtuigen, Legerauto's/trucks

Michael - Hangar op Los Santos International (voordat je hiertoe toegang krijgt zal je deze eerst moeten kopen)

Franklin - idem

Trevor - Sandy Shores Airfield (deze krijg je nadat je met Trevor de missie "Nervous Ron" hebt voltooid)

(leger)helikopters

Michael - Vespucci Helipad (wederom eerst kopen voordat je toegang krijgt tot)

Franklin - idem

Trevor - Sandy Shores Airfield (zie vliegtuigen)

Boten

Michael - Vespucci Marina (ook deze zul je eerst moeten kopen)

Franklin - idem

Trevor - idem

Fietsen

??? (ik denk in dezelfde garage als Auto's en Motoren)