Jump to content

[POLL] Next-gen opnieuw betalen


W3sl3y

Recommended Posts

Stel je even deze situatie voor;

Het is februari en jij bent in het bezit van een Playstation 4 en/of een Xbox One. Rockstar heeft aangekondigd dat volgende week GTA V uitkomt op deze next-gen consoles met de volgende voordelen:

- Full HD (1920x1080) resolutie.

- Strakke framerate van 60 FPS.

- Snellere laadtijden

Ben jij bereid om opnieuw het aankoopbedrag (€60,-) van GTA V te betalen voor deze verbeterde versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Hen Anders, namelijk: gestemd, en wel om de eenvoudige reden dat ik dat nog niet weet. Kans is aanwezig dat ik het spel idd nogmaals koop, maar alles zal afhangen vd noodzaak die het heeft om GTA-Online te kunnen blijven spelen, of de extra's die eraan vastzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of ik een next-gen console ga kopen, ik ben nu eerder geneigd om nee te zeggen, maar het is mogelijk dat ik het doe.

Als ik een next-gen heb, zou ik niet bereid zijn om opnieuw de volle pot te betalen. Een klein bedrag betalen om een upgrade te krijgen zou ik eerder zien zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

nope ik ga wss toch geen ps4 halen en al zou ik het halen pas over een jaar want me ps3 is net een jaar...

Bovendien heb ik ook een redelijke game pc die ik nu aan het uitbouwen ben dusja ik denk dat ik eerder 60 euro opnieuw betaal voor de pc dan voor de ps4..

Ergens denk ik dat als je een mooie monitor heb en een goede videokaart dat je even mooie kwaliteit zal hebben als op de ps4 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil sowieso Grand Theft Auto V spelen op een grafisch nog hoger niveau. Of dit word op de PC of op de PS4 maakt me niet uit. Wanneer ik moet kiezen tussen beide word dit denk ik wel de PC want daar kan je ook gebruik maken van mods en dat is toch wel iets wat ik prefereer. Ik ben dan ook bereid om hier gewoon weer opnieuw €60,- voor neer te leggen. Het is en blijf toch GTA en ergens gun ik het Rockstar Games wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...