Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTAForum Awards 2013 - Vragen & Uitleg

Hier kan je alles vragen over de GTAForum Awards 2013.

  • Replies 39
  • Views 61.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Het lijkt me leuk om de uitslagen van de awards eens uitgebreider te bekijken. Ik zou graag willen zien hoeveel (procent van de) stemmen alle genomineerden voor een award hebben gehaald. Is zoiets mogelijk?

Je wilt zien hoeveel stemmen iemand heeft gekregen? Dat is gewoonlijk na de awards altijd te zien in het stemlokaal, of begrijp ik je nu verkeerd? (sorry, maar je vraag is niet helemaal duidelijk in mijn ogen)

Ow, daar was ik niet van op de hoogte :7 . Excuses!

edit:

Ik heb nog een vraagje. Veel mensen hebben de gehele serie ''Voorpret'' genomineerd bij ''Beste Topic''. Zijn die nominaties wel legitiem? Men mocht immers maar twee nominaties inbrengen per award, ''Voorpret'' bestaat uit verscheidene topics. Dat lijkt me wat oneerlijk t.o.v. andere genomineerden.. Maar hoe staat de crew daarin?

Edited by Dotz

Heb een vraag, mischien wel een domme maar ik doe het toch: mag je, indien je je lijstje al hebt gepost, nog een "onderdeel" aanpassen? Ik heb een streepje gezet bij "Beste Topic" maar bedenk me net dat ik er toch eentje het beste vind.

Kan ik dit nu dan nog aanpassen, of mag dat niet?

Thanks :)

@Hieronder: Bedankt BB ;)

Edited by TekaLoca

Ja hoor, dat kan gewoon tot het topic sluit. :Y

Kan iemand, bij voorbaat een crewlid, misschien uitsluitsel bieden over de ''Kwestie Voorpret''? :):puh:

Edited by Dotz

  • Author

Een topic is een topic. Voorpret is geen topic; het is onderdeel van een project - of in dit geval blog (MAF). Een specifiek voorpret topic is uiteraard wel te nomineren voor beste topic; de serie niet.

Is het dan mogelijk om een specifiek onderdeel te nomineren, idpv een hele blog. (Niet dat ik het MAF niet gun hoor, don't get me wrong)

  • Author

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt individuele topics nomineren voor beste topic; je kunt een gehele blog nomineren voor beste blog. Meer kan ik er niet van maken. ;)

Ik ben blij met dit consequente beleid!

  • 2 weeks later...

Wanneer gaat de stembus open, en waarom is het nominatietopic weg?

maxresdefault.jpg

Wanneer gaat de stembus open, en waarom is het nominatietopic weg?

Shit, is het nominatietopic weg? Dat wordt opnieuw beginnen vrees ik... :{

:(

Maar ik denk dat we op 2 of 3 december het stemtopic mogen verwachten. Vorig jaar kwam het stemtopic ook na 7 dagen online ;)

waarom is het nominatietopic weg?

Het nominatietopic verdwijnt elke keer wanneer het nomineren voorbij is, en komt spontaan weer tevoorschijn nadat de uitslagen bekend zijn.

Spongebob__Imagination_by_kssael.png

magie

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.