Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zomaar 'n paar vraagjes:

Heb 'n paar vraagjes:

Heeft 'n appartement met 6-car garage ook 'n "planning room" of is dit alleen weggelegd voor appartementen met 10-car garage?

Hoe maak ik 'n selfie, ennuh .... hoe plaats ik hier eigenlijk foto's?

Alvast bedankt.

Edited by FcUtreg4Life

Featured Replies

nee alleen appartementen die duurder zijn dan 200k hebben een planning room, alle appartementen met een 10-car garage dus.

het tweede vraag ik mij ook af, via social club denk ik?

Je kan je foto's vinden op Socialclub als je je PSN ID of Gamertag aan je account hebt gelinkt, en door de rechter stick in te drukken maak je een selfie. ;)

  • Author

nee alleen appartementen die duurder zijn dan 200k hebben een planning room, alle appartementen met een 10-car garage dus.

jammer .... heb nu 'n appartement met 10-car garage, maar heb eigenlijk wel genoeg aan 6

iig bedankt, nu alleen het fotoprobleem nog ;)

nee alleen appartementen die duurder zijn dan 200k hebben een planning room, alle appartementen met een 10-car garage dus.

jammer .... heb nu 'n appartement met 10-car garage, maar heb eigenlijk wel genoeg aan 6

iig bedankt, nu alleen het fotoprobleem nog ;)

genoeg aan 6? ik heb nog niet genoeg aan een van 20 :puh:

zeker met jou thema, zijn toch zat auto's die daarin passen?

Selfpics verkrijg je door in de foto-app op R3 te drukken. (Rechterjoystick, ken de benaming van xBox niet) Vervolgens kun je hem downloaden op je Social Club account.

  • Author

@Hmmmpff,

Klopt, maar die hoef ik niet allemaal.

Het busje vd Lost (ga ik zelf maar 'n kopie van maken), 2 musclle cars en 3 motoren heb ik eigenlijk wel genoeg aan.

Maar goed, dat worden er dan dus toch 4 meer, komt wel goed.

@3L1077,

Thanx, zal is kijken of het me lukt.

Ben best 'n noob waar het op PC gebruik aankomt namelijk.

Lichtelijk digibeet ofzo.

Eerst ga je gewoon naar http://socialclub.rockstargames.com/. Dan ga je naar je accountpagina en dan zie je rechts welke games je gespeeld hebt. Als het goed is staat daar ook GTA V bij en daar klik je dus ook gewoon op. Dan krijg je een nieuw scherm en in het balkje boven de characters staat ergens ''Snapmatic''. Klik daar op en je krijgt weer een nieuw scherm. In de grote gele balk waar ook ''Snapmatic'' in staat zie je een balkje waar ''Most recent'' staat. Klik die aan, selecteer ''My photos'' en voilá, je hebt je foto's op je scherm! :D

Dat busje van The Lost is echt gaar om te rijden je moet hem bijna vooruit duwen....de Bmx is sneller hoor.....:)

  • Author

Zal best, maar als lid van The Lost moet je er eigenlijk wel eentje hebben.

Je kan je foto's vinden op Socialclub als je je PSN ID of Gamertag aan je account hebt gelinkt, en door de rechter stick in te drukken maak je een selfie. ;)

En hoe upload je hem op R*Gram? :puh::clown:

Gaat automatisch als het goed is.

Gaat automatisch als het goed is.

Wat is een grapje, Slefie -> Instagram -> R*Gram

Ik denk dat ik nog even wat moet sleutelen aan mijn humor :clown:

Ik heb ook een vraagje,

Hoe zit het nou met die crates die gedropt worden. Ik ben op ranking 57 en ik zie die dingen nooit voorbij komen.

Een crew member zij gister dat ik vlak bij een dropping was en dat ik hem kon halen, dus ben ik op zijn aanwijzingen er naar toe gereden en dacht ik hem even op te pikken. Helaas helaas ik kon hem niet oppakken.

Wat moet ik nog eigenlijk doen om die crate drop te kunnen pakken.

Ik heb ook een vraagje,

Hoe zit het nou met die crates die gedropt worden. Ik ben op ranking 57 en ik zie die dingen nooit voorbij komen.

Een crew member zij gister dat ik vlak bij een dropping was en dat ik hem kon halen, dus ben ik op zijn aanwijzingen er naar toe gereden en dacht ik hem even op te pikken. Helaas helaas ik kon hem niet oppakken.

Wat moet ik nog eigenlijk doen om die crate drop te kunnen pakken.

bij crate drops wordt eerst een groene 'dropzone' aangegeven. Na een tijdje wordt daar dan een crate gedropt. Afhankelijk van hoe lang de crate er ligt komen er weapon dealers die de crate na een tijdje meenemen. De crates open je door ze open te schieten.

soms heb ik wel dat er geen crates vallen als ik me in de dropzone bevind.

Het klopt dat het kan voorkomen dat je ze niet op kan pakken. Je moet namelijk eerst gebeld zijn door Ron hiervoor. Dat word geactiveerd door een missie die je moet hebben behaald. Welke dat is weet ik niet zeker.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.