Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Teveel Rhino tanks

Had vandaag weer zo'n dag dat je online op elke hoek van de straat een player staat met een Rhino tank, word je neer geschoten, spawn je stukje verder en word je weer neergeschoten en dat tot 6x toe. Hebben er meer hier last van? Of ben ik de enige die me hier mateloos aan irriteer.

Dus ook ff een vraagje: Weet iemand toevallig als je een tank opblaast je een bedrag moet betalen aan de verzekering? Zoja hoe hoog is dat bedrag dan?

Alvast dank :-)

  • Replies 49
  • Views 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik heb eens een Adder of zoiets opgeblazen en moest 11 of 12k betalen, dus verwacht maar dat je ook zoiets zal betalen als je ze opblaast.

Beter is een andere lobby zoeken, zelf nooit een tank tegen gekomen, al game ik niet zoveel.

Volgens mij hoef je geen verzekering te betalen voor een tank, tenzij die bepaalde speler hem in zijn garage heeft gecheat. In dat laatste geval zou ik het even melden (Start > Online > Players > Report).

Nee, geen verzekering voor de tanks.

Ik kom ook geregeld tanks tegen, vooral bij de LS Customs bij de grote warenhuis. In die gevallen bel ik meestal Pegasus en laat ik zelf een tank bezorgen en vernietig ik de andere tanks.... En dan verdwijn ik! Dipsie8 the HERO and SAVIOUR!

Als je een dure auto heb moet je hard tegen hem aannrijden ;) hij betaald dan de verzekere. Na 2x zal die wel stoppe

De meeste die ee Tank rijden liggen echt niet wakker van een paar keer 10K betalen.

Het beste kan je met een paar man achter elkaar je persoonlijke auto er tegen kapot rijden.

een stuk of 8x dan wordt hij een badsport

Hoe kom je aan een tank..?

Kan je kopen via je telefoon voor 1.5 Miljoen

Moet je wel lvl 70 zijn

Edited by PrutserNL

Ik ben online nog geen enkele keer een tank tegen gekomen maar heb wel enkele mensen er over horen klagen. Dus het is niet iets wat alleen jij tegen komt.

  • Author

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Je moet niet vergeten dat het GTA is he en niet de Sims. daar horen zulke dingen zo nu en dan bij.

En als je het zat ben, kan je ook gewoon een andere sessie joinen

Als je een stuk of 8 auto;s op hem sloopt wordt hi jdus een badsport en dan moet tie 2 dagen naar de badsport server.

Tank kan je pas kopen vanaf lvl 70, je zal dus nog ff Criminalrecords moeten doen :puh:

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Kan je kopen via je telefoon voor 1.5 Miljoen

Moet je wel lvl 70 zijn

Ik heb report gedaan bij die player en ook een kick verzoek aangevraagd :-)

Ik snap wel dat een tank leuk is maar als ik niet eens een kans krijg om weg te komen en 6x achter elkaar neergeschoten word dan is dat gewoon irritant.

Paar leuke suggesties gezien, paar players optrommelen met een Adder ofzo en voor Bad Sport gaan, wat gebeurd er dan precies?

Pegasus bellen? Ik ben lvl 34 kan ik dan ook een tank bestellen?

Je moet niet vergeten dat het GTA is he en niet de Sims. daar horen zulke dingen zo nu en dan bij.

En als je het zat ben, kan je ook gewoon een andere sessie joinen

Als je een stuk of 8 auto;s op hem sloopt wordt hi jdus een badsport en dan moet tie 2 dagen naar de badsport server.

Tank kan je pas kopen vanaf lvl 70, je zal dus nog ff Criminalrecords moeten doen :puh:

Die race bedoel je? Werkt dit nog steeds..? Zo ja, hoe werkt dit?

Die race bedoel je? Werkt dit nog steeds..? Zo ja, hoe werkt dit?

Ja criminalrecors werkt nogsteeds, op 2 laps zetten en dan alles aan dus, traffic, wantad, costum en catsup aan. krijg je het meeste

Die race bedoel je? Werkt dit nog steeds..? Zo ja, hoe werkt dit?

Ja criminalrecors werkt nogsteeds, op 2 laps zetten en dan alles aan dus, traffic, wantad, costum en catsup aan. krijg je het meeste

Dat werkt alleen als je met zijn 2en speelt dacht ik?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.