Jump to content
Geplaatst:
comment_2107063

Had vandaag weer zo'n dag dat je online op elke hoek van de straat een player staat met een Rhino tank, word je neer geschoten, spawn je stukje verder en word je weer neergeschoten en dat tot 6x toe. Hebben er meer hier last van? Of ben ik de enige die me hier mateloos aan irriteer.

Dus ook ff een vraagje: Weet iemand toevallig als je een tank opblaast je een bedrag moet betalen aan de verzekering? Zoja hoe hoog is dat bedrag dan?

Alvast dank :-)

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2107531

Ik denk niet dat iedereen met een tank er direct op uit is zoveel mogelijk mensen lastig te vallen. Het heeft denk ik twee kanten. Wanneer iemand een tank heeft en geen andere mensen lastig valt zullen er wel voldoende mensen zijn die hem gaan lastig vallen in de vorm van zijn of haar persoonlijke voertuig de tank inrijden. Iedereen irriteert iedereen wel eens.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2107552

Heb ook totaal geen probleem mee als iemand met een tank de politie/leger wilt plagen, ander verhaal is als je tot 6x toe nutteloos word neergeknalt binnen 3 min. Wil gewoon een kans krijgen om weg te vluchten, dan ga ik ergens anders wel verder spelen met wat ik leuk vind om te doen of een andere room zoeken.

Geplaatst:
comment_2107721

Heb ook totaal geen probleem mee als iemand met een tank de politie/leger wilt plagen, ander verhaal is als je tot 6x toe nutteloos word neergeknalt binnen 3 min. Wil gewoon een kans krijgen om weg te vluchten, dan ga ik ergens anders wel verder spelen met wat ik leuk vind om te doen of een andere room zoeken.

die kans heb je vaak wel, aangezien je als je loopt je in kleine straatjes etc. kan vluchten, maar er zijn wel eens momenten dat je het slecht treft inderdaad.

Geplaatst:
comment_2107925

Dus voor 1.5 mil heb je onbeperkt een tank tot je beschikking? lol!

Voor gratis (vanaf level 42) heb je een buzzard tot je beschikking...

(Kan m ook kopen 1.75M, dan moet je m Pegasus bellen net als bij de Tank)

Geplaatst:
comment_2107947

Dus voor 1.5 mil heb je onbeperkt een tank tot je beschikking? lol!

Voor gratis (vanaf level 42) heb je een buzzard tot je beschikking...

(Kan m ook kopen 1.75M, dan moet je m Pegasus bellen net als bij de Tank)

Gratis voor 1.75 mil?

Geplaatst:
comment_2108116

Ik zeg toch: Je kan m OOK kopen voor 1.75M.

Maar idd hij spawnt op diverse plekken als je level 42 bent. Dus hij is gratis voor je..

Enige voordeel van kopen is dat je hem kunt bellen tijdens een missie.. Maakt de missies wel leuk/makkelijk.

Geplaatst:
comment_2108139

Dan spawnt er bijna overal een Buzzard dus is het eigenlijk geld weggooien als je hem nog koopt..

Het is niet weg gooien, is altijd handig om een eigen buzzard te hebben waar en wanneer je wilt. ben je niet afhandelijk van spawnplekken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.