Jump to content
Geplaatst:
comment_2107063

Had vandaag weer zo'n dag dat je online op elke hoek van de straat een player staat met een Rhino tank, word je neer geschoten, spawn je stukje verder en word je weer neergeschoten en dat tot 6x toe. Hebben er meer hier last van? Of ben ik de enige die me hier mateloos aan irriteer.

Dus ook ff een vraagje: Weet iemand toevallig als je een tank opblaast je een bedrag moet betalen aan de verzekering? Zoja hoe hoog is dat bedrag dan?

Alvast dank :-)

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2108385

Als je in een tank zit en je toetert, dan zitten ze meestal al 3 blokken verder in ongeveer 5 seconden :D

(Dit gebeurde gisteren) wou laten zien dat niet iedereen in een tank gelijk je hoofd wil opblazen :)

Geplaatst:
comment_2108544

Als je in een tank zit en je toetert, dan zitten ze meestal al 3 blokken verder in ongeveer 5 seconden :D

(Dit gebeurde gisteren) wou laten zien dat niet iedereen in een tank gelijk je hoofd wil opblazen :)

haha ik rij ook altijd hard weg voor een tank, ondanks dat een tank niet zo snel is, schrik ik er altijd van hoe snel ze weer in je buurt zijn :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2108778

@ Tommie59: Hahah kijk zo kan het ook. PS: goede advertentie over de prive chauffeur haha. Beetje klanten??

@Hmmpff: Nou he, daarom had ik dit ook gepost haha dat ik er ook van sta te kijken hoe snel ze weer bij je kunnen zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.