Dutchy3010 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Hier graag alle bugs die je tegenkomt in DYOM V8 Beta. Geef aub zoveel mogelijk informatie over de bug, zodat wij het kunnen reproduceren. Als je een missie hebt opgeslagen, stuur deze dan ook mee, is nog veel makkelijker voor ons (dan kunnen we het zien). Reageren
mekane Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) ik heb em gedownload als ik em wil starten zonder dat ik een save game heb geladen crasht me game. Als ik hem wil starten nadat ik een savegame heb geladen krijg ik dit : ik heb CLEO 4 Bewerkt: 13 december 2013 door mekane Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Probeer hem eens opnieuw te downloaden en installeren, dat was bij iemand anders het probleem. Reageren
mekane Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 al geprobeert maar werkt niet. zelfde probleem ik ga het nu op me andere computer testen kijken of ik daar de zelfde fout heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.