Jump to content
Geplaatst:
comment_2119873

Mensen die het Rockstar Games spel Bully nog niet hebben, maar deze nog graag willen kunnen nu het beste Bully kopen op Steam. Tot vanavond 19:00 heb je namelijk de tijd om het spel te kopen voor €2,50 (75% korting). Bij Bully stap je in het leven van Jimmy Hopkins. Je hangt de pestkop uit en moet ondertussen opdrachten doen. Wanneer je liever lessen volgt kan dat natuurlijk ook. Jij bepaalt zelf in deze open world game, hoe jij je tijd besteedt.

De Bully trailer

Tot vanavond 19:00 heb je de tijd om Bully te kopen met 75% korting bij de Steam Store!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2119912

IK GA SNEL MN MOEDER OMPRATEN EN STEAM OP DE PC ZETTEN :)

IK GA SNEL MN MOEDER OMPRATEN EN STEAM OP DE PC ZETTEN :)

Ik noem deze game trouwens goede opvoeding ;)

Jij post echt alleen voor je postcount, heh? :muur:

Geplaatst:
comment_2119918

Totaal z'n geld niet waard, heb 'm een paar maanden geleden gekocht voor 2 euro 50 en ik heb me dat eigenlijk beklaagd. Snap totaal niet wat hier leuk aan moet zijn, na een paar uur spelen was ik dat spel dan ook kotsbeu.

Geplaatst:
comment_2119922

Ik zou deze game echt aanraden aan diegenen die 'm nog niet hebben. Ik had hem gespeeld op Xbox 360 en ik vond 'm echt top. Ik betaalde er dan nog €19.99 voor, dus €2.50 is echt een grote grap voor deze game.. Toppertje!

Geplaatst:
comment_2119928

Ik heb het lang gespeeld, maar doe het nu niet meer, want elke game ga je op een gegeven moment niet meer spelen. (heb ik nu ook een beetje met Gta IV)

Geplaatst:
comment_2119941

Instabuy. Deze game nog nooit gespeeld. Leek me destijds ook nooit een leuk spel. Maar voor ¤2.50 laat ik het niet voor mn neus voorbij gaan!

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Geplaatst:
comment_2119988

Voor 2,50 zou ik 'm zeker halen, da's geen geld voor zo'n spel. Veel aspecten die we zien in GTA, zoals freeroam, het spelen van (zij)missies, vechten en 'politie', zien we ook terug in Bully; zij het in een wat andere setting. Wat mij betreft een aanrader! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.