Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA IV Miss toch wel op mijn pc

Hoi ik heb zoals jullie weten problemen met gta iv gehad maar als ik gta iv rechte muiskop als administrator aan klik dan krijg ik paar sec zwart beeld poef weg mijn vader zegt dat er iets met de instellingen moet gebeuren (hij weet veel van computers heeft mijn oude computer 4 á 5 keer gemaakt) dus hoor jullie mening graag

Featured Replies

Het kan helpen dat je wat informatie over de computer hier plaatst zoals videokaart etc. Let er wel op dat je de informatie in een spoiler-tag plaatst anders moet er zoveel gescrold worden. Een goed programma hiervoor is de flitskikker infotool: http://gtaf.nl/flitskikker

• Author

BTW Heb w7

Het kan helpen dat je wat informatie over de computer hier plaatst zoals videokaart etc. Let er wel op dat je de informatie in een spoiler-tag plaatst anders moet er zoveel gescrold worden. Een goed programma hiervoor is de flitskikker infotool: http://gtaf.nl/flitskikker

Hij zegt de hele tijd bezig met laden.

Edited by IamCrazyBrian

Flitskikkers InfoTool werkt volgens mij niet meer goed sinds het programma al een redelijke tijd niet meer geüpdatet is.

Van wat ik van jouw vaders instructies begrijp moet je misschien het volgende doen:

gtaf_zpsd8bb13d5.png

gtaf2_zps34f99529.png

Laat even weten of het veranderen van de compabiliteitsmodus naar Windows Vista of Windows 7 helpt. Mocht dat niet het geval zijn, dan hebben we meer informatie nodig over je systeem. (Zoals welk besturingssysteem je gebruikt, je grafische kaart en of je je drivers geüpdatet hebt)

• Author

Heb hem naar windows vista gedaan

EDIT

Viste nope

Edited by IamCrazyBrian

..en heeft dat geholpen?

• Author

nee xp ook niet

Zou je dit programma even kunnen installeren, daarna een screenshot kunnen maken van het venster en die dan hier kunnen plaatsen?

Dan weten we precies wat je specificaties zijn. ;)

• Author

Besturingssysteem

Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

Processor

Intel Core i3 2367M @ 1.40GHz 75 °C

Sandy Bridge 32nm Technologie

RAM

6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Moederbord

Acer Mimic (U3E1)

Grafisch

Algemeen PnP-beeldscherm (1366x768@60Hz)

Intel HD Graphics 3000 (Acer Incorporated [ALI])

Opslag

465GB ATA WDC WD5000LPVT-2 SCSI Disk Device (SATA) 41 °C

Optische schijven

Geen optische schijven gedetecteerd

Geluid

Realtek High Definition Audio

Astu

Die laptop is echt te slecht. De processor draait op te lage knoksnelheid (minimum 1.8 Ghz) en over degelijke grafische prestaties zullen we nog maar zwijgen. Ik weet niet wat je momenteel draait op die processor, maar 75° is echt veel te heet. Als je processor praktisch niets doet hoort die op zo'n 30° à 40° te zitten met de standaard koeler.

• Author

Maar hoe komt het dan dat die op zwart beeld komt maar sluit hem maar dat wordt geen ps3 maar een gaming pc

Tjah, je computer zal wel proberen GTA IV op te starten, maar het lukt hem gewoon niet omdat hij geen goede hardware heeft.

• Author

Oke Slotje der op nieuwe pc in the house

• 2 weeks later...
>>> Door Guardian1980: Ten eerste is het een nutteloze bump, en ten tweede zeer respectloos. Daarom de inhoud van dit bericht verwijderd.<<<
  • 1 month later...
  • Author

Heb alles gedaan niks werkt

Heb alles gedaan niks werkt

Gaat het nog steeds over dezelfde laptop? Lijkt me toch dat het al wel duidelijk is dat GTA IV het daarop gewoon niet gaat doen na de reacties van Big Boss en Hanneswasco

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.