Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2014?

Omdat mensen altijd graag over zichzelf praten, kunnen jullie hier posten wat jullie goede voornemens zijn voor 2014.

Ik zelf heb er geen, maar dat mag de pret niet drukken.

Featured Replies

Geen.

Nou, ik denk dat het meer bij mij ligt in computeren, maar ik neem het toch echt voor om PAWN te leren, en daarnaast meerdere examens te gaan doen op mijn school. Ik wil ook graag mijn Nederlands verbeteren, meer weet ik eigenlijk zelf niet ^_^

Rijbewijs halen en een leuke vriendin krijgen

Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde.

Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde.

Mijn goede voornemen is om dit jaar geen goede voornemens te doen :D

I see a paradox.

Ik heb het al in dit onderwerp gezegd:

Veel gezelligheid en plezierigheid in het komende jaar; daar hoop ik op.

Dus het wordt ook mijn voornemen om er zo veel mogelijk naar te streven. :)

Edited by NicolaB

Meer bier en sigaretten consumeren.

Meer bier en sigaretten consumeren.

Nog niet de nadelen ervan ondervonden, is het "stoere" mannenpraat of ben je een beetje kierewiet?!? (het kan ook alle 3 :clown:).

Edited by NicolaB

Meer bier en sigaretten consumeren.

Nog niet de nadelen ervan ondervonden, is het "stoere" mannenpraat of ben je een beetje kierewiet?!? (het kan ook alle 3 :clown:).

Ach, gelukkig zijn er ook mensen die vrijwillig en ten kosten van zichzelf de schatkist willen spekken, dus laat ze maar lekker roken. :sigaar:

Meer bier en sigaretten consumeren.

Nog niet de nadelen ervan ondervonden, is het "stoere" mannenpraat of ben je een beetje kierewiet?!? (het kan ook alle 3 :clown:).

Ik was geboren als een stoere man, daar heb ik geen ''stoere'' mannenpraat voor nodig (al helpt het natuurlijk wel). Overigens heb ik nog geen nadelen ondervonden, uitsluitend voordelen:Y.

Ook wil ik dit jaar nog op vakantie en wat andere toffe dingen (blijven) doen..

Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde.

Same here :S

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.