Jump to content
Geplaatst:
comment_2129900

Wel leuk, ben begonnen met GTA Mobile modding. Heb mezelf 100.000$ cash gegeven d.m.v. aanpassing in de main.scm. En heb een car mod gedownload van het internet (helaas is hij nogal bugged, instappen kan niet :puh:).

post-33831-0-09494900-1389104653.png

Wie heeft er nog meer mobile modding geprobeerd? Eigenlijk zijn best wel veel "gewone" mods en tools compatibel met de mobiele versie, omdat de structuur van de files grotendeels hetzelfde is. Chill!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2130496

Ik heb het gister wel een keer dermate verpest dat het spel niet meer startte, maar dat kan bij de PC versie ook. Blijkbaar niet alles goed genoeg gebackupt. De simpele oplossing daarvoor is een reinstall van het spel. Dan werkt alles weer zoals eerst. Dus het "worst case scenario" is dat je hem opnieuw download uit de Store.

Vannacht heb ik de tutorial gepubliceerd: https://gtagames.nl/topic/130030-gta-vice-city-mobile-modding

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2132552

Vind ik ook extreem jammer (had het al genoemd in de tutorial, ik kan het niet testen). Probleem is ook dat je dan android-only mods krijgt. En mobiel zal niet veel gemod worden, dus als dan ook slechts maar de helft de mod kan installeren... Duimen voor een iOS versie.

Geplaatst:
comment_2133157

Ondertussen baal ik enorm als een stekker dat GTA III Era niet beschikbaat is op de PSVita :(

Damn, de hele nacht lekker GTA SA zitten spelen op de PSVita, goede knoppen, thumsticks en so on.

Touchscreen gaming zie ik niet zitten.

Bewerkt: door Blue_V

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.