Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA Opnemen

Hoi,

Het lijkt me best leuk om wat filmpjes van de dingen die ik doe op GTA op te nemen. Nu neem ik aan dat ik dan iets van een recorder moet hebben. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt (zonder moeilijke woorden, snap daar allemaal niks van van die technologische termen enzo XD)

En is dit ook gratis? Aangezien bij google automatisch aanvult Gratis. Maar niet echt iets kunnen zoeken of gezocht ...

Zo niet, hoeveel kost dit dan minimaal als ik een beetje goeie kwaliteit wil?

Featured Replies

Je heb sowieso hardware nodig want je dient je console fysiek met je PC te verbinden. De gemakkelijkste oplossing is waarschijnlijk iets als een Dazzle, maar als je het degelijk wilt doen dan heb je iets nodig dat kan opnemen in HD, bijvoorbeeld een Intensity Pro. De prijsklasse voor deze producten is ongeveer 100 tot 250 euro.

  • Author

Je heb sowieso hardware nodig want je dient je console fysiek met je PC te verbinden. De gemakkelijkste oplossing is waarschijnlijk iets als een Dazzle, maar als je het degelijk wilt doen dan heb je iets nodig dat kan opnemen in HD, bijvoorbeeld een Intensity Pro. De prijsklasse voor deze producten is ongeveer 100 tot 250 euro.

Dat is me dan weer net iets té duur haha, dat Dazzle is dat dan gewoon ook alles wat je nodig hebt dan? En niet al te slecht?

EDIT: Is er iets waarbij ik alles heb? Niet te slecht, voor ongv. 50 euro?

Edited by Yoeerii

Voor 50 euro kan je een goede tripod kopen voor je (smart)phone en hier je telefoon in monteren en op het scherm richten en filmen maar! :7

Dit is een tripod.

IMG_9701.jpg

  • Author

Voor 50 euro kan je een goede tripod kopen voor je (smart)phone en hier je telefoon in monteren en op het scherm richten en filmen maar! :7

Dit is een tripod.

IMG_9701.jpg

Hahhahah, niet bepaald wat ik in gedachte had....

Max. 75 euro

Ik heb men 360 aangesloten op men xbox one. Zo neem ik altijd alles op. Kan ook achteraf opnemen met voice commands. Werkt wel goed.

Zoals Bigboss al zegt, heb je hardware nodig. De meeste mensen doen het met een Capture Card.

Voor Xbox zou ik de Roxio Game Capture HD PRO aan bevelen. Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden.

Bij beide worden USB kabels geleverd die je in je PC doet en dan hoef je alleen nog maar de benodigde software er bij te downloaden van hun site en je kunt opnemen! :)

ps4 heeft ingebouwde livestream ding voor twitch toch

  • Author

Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden.

150-200 euro is voor mij toch een beetje te duur..

Zal ook vast wel ergens gratis te downloaden zijn

  • Author

Zal ook vast wel ergens gratis te downloaden zijn

Een capture card kun je niet downloaden of ben ik nu dom ?

Misschien met een 3d printer :puh:.

Hij bedoelt waarschijnlijk de software ;)

ik wil ook filmen maar heb echt het geld niet om ff 100 euro neer te leggen voor een gamecard

Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden.

150-200 euro is voor mij toch een beetje te duur..

Op Amazon.de is hij goedkoper ;) Je MOET een speciale kaart van 150 euro in je PC hebben of een capture card ;)

@tjarda

Dat heb ik ook :(

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.