Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Unknown network error.

Goeieavond mensen

Ik zit even met het volgende: als ik gta online speel, krijg ik na een gegeven moment de melding 'unknown network error' te zien.... Meer mensen die daar last van hebben en weten of je er iets tegen kan doen ?

MVG!

Featured Replies

Speel je GTA V op de PS3 of de Xbox 360? Hoe ben je met het internet aangesloten: Bekabeld of draadloos? Valt de internetverbinding van de router zelf wel eens weg?

We willen graag wat meer informatie, want met de informatie die je hebt gegeven kunnen wij niet erg veel.

  • Author

Speel je GTA V op de PS3 of de Xbox 360? Hoe ben je met het internet aangesloten: Bekabeld of draadloos? Valt de internetverbinding van de router zelf wel eens weg?

We willen graag wat meer informatie, want met de informatie die je hebt gegeven kunnen wij niet erg veel.

Ik speel gta op de ps3, draadloos verbonden, internetverbinding van router nog nooit weggevallen..

Hoe vaak komt dit voor, elke speelsessie? Of was het eenmalig?

  • Author

Vrijwel elke speelsessie komt dit wel voor...

Dan kan het zijn dat je NAT Type Strict is. Heb je dit toevallig al geprobeerd?

  • Author

Dat heb ik inderdaad al gedaan, in de eerste weken dat Online werd vrijgegeven... vanaf dat moment probleemloos gta kunnen doen en sinds een weekje krijg ik die unknown network error meldingen....

MIsschien sinds je update 1.09 geinstalleerd hebt?

Schijnt dat veel mensen hier problemen mee hebben..

lol ik heb al tijdje unkown network error sinds 1.09 is het weg is de kans nog maar 1/100

>>> Door Bassieboy35: En wat is de oplossing voor zijn probleem?<<<

Bij mijn is het tot nu toe helemaal weg.

Ik had de tijdelijke bestanden van men xbox verwijderd, zoals updates van de games enzo.

Daarna geen last meer van gehad, geen idee hoe dat bij de ps zit

Bij draadloos is het van groot belang of je op een (vrij) rustig kanaal(radio signaal) zit met je router.

Wellicht dat de buurman/buurvrouw een nieuwe router heeft gekocht met een sterker signaal/verbinding en jouw verbinding wegdrukt/stoort. (interferentie)

Met het programmaatje inSSIDer kan je zien op welk kanaal er minder verkeer is.

Kies vervolgens zelf dat kanaal, dat het minste wordt gebruikt. Alleen de kanalen 1, 6 en 11 hebben onderling vrijwel geen enkele overlap; kies dus bij voorkeur één van die drie.

Tevens kan het helpen door je router/modem in te stellen op: IEEE 802.11g only.

Hoe je dat bij jouw router dient te doen zal je even via Google moeten zoeken op jouw type router, of dit staat wellicht omschreven op de website van jouw provider.

Maar de eerder genoemde tips kunnen ook wellicht helpen. Het is vaak van een afstandje moeilijk te bepalen wat het probleem nu precies is...en belangrijker...wat de oplossing is.

Bij draadloos is het van groot belang of je op een (vrij) rustig kanaal(radio signaal) zit met je router.

Wellicht dat de buurman/buurvrouw een nieuwe router heeft gekocht met een sterker signaal/verbinding en jouw verbinding wegdrukt/stoort. (interferentie)

Met het programmaatje inSSIDer kan je zien op welk kanaal er minder verkeer is.

Kies vervolgens zelf dat kanaal, dat het minste wordt gebruikt. Alleen de kanalen 1, 6 en 11 hebben onderling vrijwel geen enkele overlap; kies dus bij voorkeur één van die drie.

Tevens kan het helpen door je router/modem in te stellen op: IEEE 802.11g only.

Hoe je dat bij jouw router dient te doen zal je even via Google moeten zoeken op jouw type router, of dit staat wellicht omschreven op de website van jouw provider.

Maar de eerder genoemde tips kunnen ook wellicht helpen. Het is vaak van een afstandje moeilijk te bepalen wat het probleem nu precies is...en belangrijker...wat de oplossing is.

je moet er voor betalen :vp:

Je moet er voor betalen :vp:

Vroeger niet! Anders even met Google zoeken. Ongetwijfeld zijn er nog wel oudere versies te krijgen die wel gratis zijn. Tevens is hier een app voor te krijgen. (Android & Ios)

  • Author

Heb inmiddels m'n internet opnieuw ingesteld, en t lijkt notnutoe het probleem te verhelpen... Maargoed, niet te vroeg juichen...

Iniedergeval bedankt voor t meedenken naar een oplossing :)

  • Author

Het leek even de goede kant op te gaan nadat ik mn internet opnieuw in had gesteld, maar inmiddels weer hetzelfde liedje.

Ben nu nog geen half uur bezig en heb al weer 4 meldingen te pakken..

Je moet er voor betalen :vp:

Vroeger niet! Anders even met Google zoeken. Ongetwijfeld zijn er nog wel oudere versies te krijgen die wel gratis zijn. Tevens is hier een app voor te krijgen. (Android & Ios)

Als je naar de website gaat in de link kan je op downloads klikken.

Dan de bovenste, daar kan je een free trial downloaden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.