Geplaatst: 14 januari 201411 jaren comment_2135072 Goeieavond mensen Ik zit even met het volgende: als ik gta online speel, krijg ik na een gegeven moment de melding 'unknown network error' te zien.... Meer mensen die daar last van hebben en weten of je er iets tegen kan doen ? MVG!
Geplaatst: 27 januari 201411 jaren comment_2142382 Het leek even de goede kant op te gaan nadat ik mn internet opnieuw in had gesteld, maar inmiddels weer hetzelfde liedje. Ben nu nog geen half uur bezig en heb al weer 4 meldingen te pakken.. Ik heb hier ook last van. PS3, met kabel, DNS 8.8.8.8 & 8.8.4.4. Zo verschrikkelijk irritant. Soms wel om de 10 minuten... Geen idee wat ik hier tegen kan doen.
Geplaatst: 22 februari 201411 jaren comment_2154601 Iemand al een oplossing voor dit probleem. ook ik heb hier last van,via de kabel met dns instellingen 8.8.8.8 8.8.4.4 werkt dus blijkbaar niet meer. om de 10 minuten wordt ik eruit gegooid
Geplaatst: 6 maart 201411 jaren Auteur comment_2162109 Pas geleden trouwens ergens gelezen dat het verwijderen van de updates misschien wil helpen..... Iemand die mij kan vertellen hoe ik dat moet doen?
Goeieavond mensen
Ik zit even met het volgende: als ik gta online speel, krijg ik na een gegeven moment de melding 'unknown network error' te zien.... Meer mensen die daar last van hebben en weten of je er iets tegen kan doen ?
MVG!