Drie weekjes geleden hebben we V8.0 gereleased. Uiteraard is daar aardig wat feedback op gekomen vanuit de DYOM community. Uiteraard hebben wij geluisterd naar de gevonden bugs en dus een versie 8.1 gemaakt. Hieronder de changelog t.o.v. versie 8 (ik verwijs graag naar het andere topic, van de v8.0 release, voor de wijzigingen ten opzichte van versie 7).
Minor Improvements
Show objective numbers while browsing for "teleport to objective"
Added some new animations, among which a weapon dependant AIM animation.
Added quick-browsing (using G/H) for animations.
Bug Fixes
Don't do actor selection for player animations.
Throwing driver out of car after cutscene with player as passenger.
Fix crash, when car or actor used in an "actor" cammode, gets hidden right after the cutscene
Improved resposiveness to checkpoints, in complex missions with lots of "must survive" items.
Uiteraard kunnen er nog steeds bugs inzitten, ondanks dat het reeds een bug-fix versie is. Mocht je er één vinden, plaats die a.u.b. in het daarvoor bestemde bugtopic, met zoveel mogelijk details als mogelijk (en bij voorkeur ook een opgeslagen missie-file).
Veel plezier met deze versie van DYOM, we horen graag wat jullie ervan vinden.
DYOM Versie 8.1
Drie weekjes geleden hebben we V8.0 gereleased. Uiteraard is daar aardig wat feedback op gekomen vanuit de DYOM community. Uiteraard hebben wij geluisterd naar de gevonden bugs en dus een versie 8.1 gemaakt. Hieronder de changelog t.o.v. versie 8 (ik verwijs graag naar het andere topic, van de v8.0 release, voor de wijzigingen ten opzichte van versie 7).
DOWNLOAD
Uiteraard kunnen er nog steeds bugs inzitten, ondanks dat het reeds een bug-fix versie is. Mocht je er één vinden, plaats die a.u.b. in het daarvoor bestemde bugtopic, met zoveel mogelijk details als mogelijk (en bij voorkeur ook een opgeslagen missie-file).
Veel plezier met deze versie van DYOM, we horen graag wat jullie ervan vinden.