Geplaatst: 29 januari 201411 jaren comment_2143492 Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid? En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil? En scheelt een andere engine qua geluid? Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen. Bewerkt: 29 januari 201411 jaren door muller295
Geplaatst: 29 januari 201411 jaren comment_2143602 Uitlaten en hoodscoops zijn alleen voor de show. Bij de versnellingsbak heb ik eigenlijk nooit op gelet. Zou wel erg realistisch zijn.
Geplaatst: 29 januari 201411 jaren comment_2143603 uitlaten maken geloof ik wel degelijk een verschil :v
Geplaatst: 29 januari 201411 jaren comment_2143605 Een andere engine zorgt als ik het goed heb wel voor een ander geluid, net als de transmission. En ja, alles heeft zijn effect, prestatie of esthetisch, sommige beide.
Geplaatst: 30 januari 201411 jaren comment_2143654 Een andere uitlaat kan de snelheid, minimiem, verhogen.
Geplaatst: 30 januari 201411 jaren comment_2143814 engine upgrades daar ga je wel degelijk sneller van transmission ook de rest is puur voor de show alleen met een andere uitlaat lijkt het geluid een beetje te veranderen en komen er knallen (backfire) uit de uitlaat waardoor je de ilusie wekt dat je gebakje opgevoerd is
Geplaatst: 30 januari 201411 jaren comment_2143820 Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid? En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil? En scheelt een andere engine qua geluid? Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen. Een supercharger i.p.v. een turbo zorgt ervoor dat je ietsje minder power hebt maar je geen lag hebt, zoals de turbo. Zo zul je zien dat je in bochten sneller terug optrekt met een supercharger.
Geplaatst: 30 januari 201411 jaren Auteur comment_2143897 Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid? En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil? En scheelt een andere engine qua geluid? Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen. Een supercharger i.p.v. een turbo zorgt ervoor dat je ietsje minder power hebt maar je geen lag hebt, zoals de turbo. Zo zul je zien dat je in bochten sneller terug optrekt met een supercharger. Neh, je kan niet kiezen tussen een turbo of een supercharger. Ik had het eigenlijk over zo'n bug catcher
Geplaatst: 25 februari 201411 jaren comment_2156129 een vraagje als je die turbo boost op de auto doet gaat de auto dan ook sneller of lijkt dat maar zo
Geplaatst: 25 februari 201411 jaren comment_2156147 Stel: je auto is bij acceleration al helemaal vol (balkje) en als je er dan nog een turbo op doet. Heeft dat dan nog nut of....?
Geplaatst: 25 februari 201411 jaren comment_2156173 Stel: je auto is bij acceleration al helemaal vol (balkje) en als je er dan nog een turbo op doet. Heeft dat dan nog nut of....? Je topsnelheid zal dan hoger liggen ...... denk ik. Maar goed, dat is toch allemaal te zien zodra je bij LSC naar binnen gaat en je de turbo optie opent.
Geplaatst: 25 februari 201411 jaren comment_2156382 Stel: je auto is bij acceleration al helemaal vol (balkje) en als je er dan nog een turbo op doet. Heeft dat dan nog nut of....? volgens mij is de turbo enkel voor acceleratie. Is je bakje vol dan, dan heeft de turbo geen functie. Al zet ik m er dan nog op voor het turbo geluid:)
Geplaatst: 25 februari 201411 jaren comment_2156390 Een andere uitlaat zou geen verschil mogen maken qua prestaties, hooguit qua geluid. (alleen is dit volgens mij niet het geval) Voor de hood idemdito. De engine volgens mij qua geluid, maar durf niet met zekerheid te zeggen als dit voor een verbeterde prestatie zorgt. De gearbox zorgt voor het soepeler schakelen, wat voor beter optrekken zorgt.
Geplaatst: 25 februari 201411 jaren Auteur comment_2156421 Een andere uitlaat zou geen verschil mogen maken qua prestaties, hooguit qua geluid. (alleen is dit volgens mij niet het geval) Voor de hood idemdito. De engine volgens mij qua geluid, maar durf niet met zekerheid te zeggen als dit voor een verbeterde prestatie zorgt. De gearbox zorgt voor het soepeler schakelen, wat voor beter optrekken zorgt. Nee, uitlaat is wss enkel uiterlijk en heel misschien geluid. Een bug catcher hood maakt geen verschil in geluid of performance. Engine is prestaties. Gearbox ook enkel prestaties, namelijk een close ratio gearbox= sneller optrekken.
Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid?
En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil?
En scheelt een andere engine qua geluid?
Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen.
Bewerkt: door muller295