Jump to content

[V] Guess the wrecked vehicle


.Sharingan

Recommended Posts

Guess the wrecked vehicle

Ok, een soort van nieuw spelletje. De regels zijn in principe gelijk aan het originele raad het voertuig. Maar bij dit spel post je een plaatje van een auto die total loss is.

Regels:

  • Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Enkel foto's van kapotte/onherkenbare voertuigen, dus geen ontplofte wrakken.
  • Niet van het onderwerp afwijken, maar alleen posten als je een nieuwe vraag mag stellen of als je antwoord geeft op een vraag.
  • Wanneer er 10 foute antwoorden zijn gegeven is de vraagsteller verplicht een tip te geven.

Voorbeeld: (foto komt uit Raad het Voertuig)

 

0_0.jpg

Dit is niet de aftrap foto. Het eerstvolgende lid mag een auto posten.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    15

  • Phoenyxar

    15

  • .Sharingan

    13

  • Dipsie8

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

idee © dionkoffie ;)

Ik heb het idee inderdaad van jouw post in RHV. Maar omdat jij de regels in dat topic niet volgt, wilt niet zeggen dat het jouw idee is. ;)

Zou je willen verduidelijken of het om foto's van hele auto's gaat, of om foto's waar je alleen een kapot kenmerk ziet? Ik neem aan dat het het eerste is..

Dat heb je dan goed aangenomen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

omdat ik de regels 'overtreed' is het niet meer mijn idee? mmkay

ff over dit onderwerp. MOET je de hele auto laten zien als die kapot is of mag je ook de helft doen ofz?

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

omdat ik de regels 'overtreed' is het niet meer mijn idee? mmkay

ff over dit onderwerp. MOET je de hele auto laten zien als die kapot is of mag je ook de helft doen ofz?

Het is inderdaad deels afgeleid door jouw post in RHV V, daarom heb ik als voorbeeld ook jouw plaatje gebruikt. Maar om te zeggen dat het jouw idee is terwijl je zelf geen topic erover maakt vind ik absurd. Maar laten we hier niet verder over in discussie gaan want daar gaat dit topic niet over. It's a game. ^_^

En om je vraag nog even te antwoorden: alleen foto's waar het hele voertuig op te zien is.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...