Jump to content
Joriz

Dit weekend tot 80% korting op de spellen van Rockstar Games!


gallery_1_5_14250.jpg

Dit weekend zijn bijna alle spellen van Rockstar Games in de aanbieding op Steam. Je kan tot 80% korting krijgen op de 'normale' Steam prijs. Jouw kans dus om het Grand Theft Auto Complete Pack met GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA4 en de uitbreiding Episodes from Liberty CIty voor de PC aan te schaffen. Of kennis te maken met de andere spellen van Rockstar Games waaronder L.A. Noire, Manhunt, Midnight Club II en Max Payne 3.

De actie is geldig vanaf vandaag t/m zondag. De Rockstar spellen zijn aan te schaffen via de Rockstar Games Weekend actiepagina van Steam. Het enige nadeel van de Steam versie, naast dat je geen fysiek exemplaar hebt, is dat het modden iets lastiger gaat, al werken modificaties zoals Multi Theft Auto wel na het uitvoeren van een downgrader met de Steam versie van GTA San Andreas.

Mocht je één van deze GTA klassiekers aanschaffen en hulp nodig hebben met de missies kan je natuurlijk alle missies beschreven vinden op WikiGTA. Daarnaast ben je ook altijd welkom op ons forum voor hulp, gezelligheid en het delen van je beste GTA screenshots. cool2.gif

Bron: Steam

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Je kunt ze nu vast kopen en dan pas installeren euj :puh:

(ja ik heb geen verstand van Steam dus...) Kan je die spellen alsmaar opnieuw installeren, of maar één keer?

Ik heb geen verstand van Steam, maar ik geloof dat zo'n sites werken met een account, waar wordt opgeslagen welke games je koopt. Eenmaal je een game hebt gekocht, kan je die blijven downloaden, of een beperkt aantal keer.

Hoewel, nu ik erover nadenk: anders kan je gewoon op elke computer van je vrienden dat spel zetten. Zou het niet kunnen zeggen nosmile.gif

Mijn computer is sowieso niet een van de snelste en zou al die spelen vast niet aankunnen. Ik hou het voor de games die meer plek innemen wel bij de PS3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kunt ze nu vast kopen en dan pas installeren euj puh2.gif

(ja ik heb geen verstand van Steam dus...) Kan je die spellen alsmaar opnieuw installeren, of maar één keer?

Ik heb geen verstand van Steam, maar ik geloof dat zo'n sites werken met een account, waar wordt opgeslagen welke games je koopt. Eenmaal je een game hebt gekocht, kan je die blijven downloaden, of een beperkt aantal keer.

Hoewel, nu ik erover nadenk: anders kan je gewoon op elke computer van je vrienden dat spel zetten. Zou het niet kunnen zeggen nosmile.gif

Ja dit dacht ik dus ook, maar dan zou je 'm dus ook op een andere pc kunnen downloaden. Nou zouden ze met ip's enzo kunnen werken, maar als je dan een nieuwe pc koopt ben je al je games kwijt. Iemand al een antwoord? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kunt ze nu vast kopen en dan pas installeren euj puh2.gif

(ja ik heb geen verstand van Steam dus...) Kan je die spellen alsmaar opnieuw installeren, of maar één keer?

Ik heb geen verstand van Steam, maar ik geloof dat zo'n sites werken met een account, waar wordt opgeslagen welke games je koopt. Eenmaal je een game hebt gekocht, kan je die blijven downloaden, of een beperkt aantal keer.

Hoewel, nu ik erover nadenk: anders kan je gewoon op elke computer van je vrienden dat spel zetten. Zou het niet kunnen zeggen nosmile.gif

Ja dit dacht ik dus ook, maar dan zou je 'm dus ook op een andere pc kunnen downloaden. Nou zouden ze met ip's enzo kunnen werken, maar als je dan een nieuwe pc koopt ben je al je games kwijt. Iemand al een antwoord? :puh:

Hey,

Je kan gewoon de spellen op alle pc's installeren alleen kan je maar op 1 pc tegelijk gamen op dat account.

Dus je koopt bijvoorbeeld max payne 3 en dan log je op een andere pc in met je steam account en kan je het downloaden.

Groetjes Rienk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb twee spellen gekocht: GTA Vice City en Bully: Scholarship Edition. Had die spellen nog niet en aangezien ze toch weinig kosten nu besloot ik ze eens te kopen. Samen kostten ze me toch maar €6,59. En ik weet toch wel vrij zeker dat mijn laptop de games aankan, aangezien hij GTA: San Andreas ook prima aankan. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...