Jump to content

GTA V Map


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat vind jij van de GTA V Map?

Naar mijn mening is de map één van de belangrijkste aspecten van GTA. In deze game is het van essentieel belang om een leuke map te hebben. Het moet groot genoeg zijn om je uren te vermaken, maar niet te groot zodat je te lang in dezelfde soort omgeving zit. Het moet interessant en veelzijdig zijn. Wat vinden jullie van de GTA V Map? Te groot of niet groot genoeg? Genoeg differentiatie of te eenzijdig op sommige momenten? Kan je nu, zes maanden na de release, nog steeds geen genoeg krijgen van het rondrijden door het landschap, of heb je het nu (al) een beetje gehad?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de map eigenlijk een beetje jammer. Ik heb op GTAForums gelezen dat er een aantal mensen niet tevreden waren met de Senora Desert. Ik vind de Grand Senora Desert anders wel interessant. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een veel grotere map had verwacht van Los Santos en Blaine County. Ik zal niet zeggen dat ik Blaine County niet leuk vind maar als ik in Los Santos ben wil ik eigenlijk al de stad vluchten om naar Blaine County te gaan.

  • De stad is wel interessant maar in mijn ogen veel te klein.
  • De file's in Grand Theft Auto V zijn er bijna niet. Je hebt wel spitsuren dat de snelwegen dat drukker zijn maar had liever gewoon een file gehad. Uiteraard niet in een Grand Theft Auto: San Andreas style met explosies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik de map de beste vind van de gehele gta serie maar hij is iig erg goed!

Ik ontdekt nu nog steeds plekken waar ik nog nooit ben geweest!

En dat de map zo ontzettend divers is, is gewoon vet!

na dat je genoeg hebt van de stad kan je weer uren vermaken op het platte land.

en @asphyxiated, inderdaad is mis ook files en het mocht stukken drukker zijn op de weg

Link to comment
Delen op andere websites

De map is echt wel groot, maar zo voelt het niet vind ik, ik weet niet waarom, misschien omdat er te veel natuur is, wat het te eentonig maakt. Ik had ook veel liever een grotere stad gezien zeker het downtown gedeelte mocht van mij beter uitgewerkt zijn

Link to comment
Delen op andere websites

De map zelf is qua grootte wel oke. Het is wel relatief en het hangt er dus ook vanaf waar je 't meer vergelijkt. In vergelijking met de stad is de map veel te groot, en vice versa, in vergelijking met de map is de stad veel te klein. Conclusie is dus dat de stad wel groter mocht zijn. De natuur er rond... Er is niks mis mee, R* heeft het zeker mooi uitgewerkt, maar ik ontdek gewoon liever een stad dan eindeloze berglandschappen en doodverlaten plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

De map in GTA V is immens groot, vind ik. En dat zorgt voor enorm lang speelplezier. Ondertussen ben ik al wel overal geweest, maar het blijft leuk om lekker rond te tuffen op m'n gemakje. Met een convertible over de bergwegen rijden, met een terreinwagen door de woestijn enzovoort. Het is wel jammer dat er, zoals eerder genoemd werd, niet zo heel veel woestijn is met bijvoorbeeld wat verlaten dorpjes. Los Santos zelf is ook niet zo groot, maar dat vind ik best. Vind het persoonlijk leuker om door de natuur rond te rijden dan door de stad. Veel te druk allemaal. En dan heb ik het nog niet over de automobilisten. :7

Over automobilisten gesproken, er hadden inderdaad ook best wat meer en grotere files bij gemogen van mij. Nu heb je soms een file van 20 tot 30 voertuigen door een ongeluk ofzo, maar even later rijdt iedereen weer door alsof er niets aan de hand is. Dat ene kon Rockstar Games gerust wat bijschaven. :puh:

Maar ik ben nog altijd niet uitgekeken op de map. Er blijft zo nu en dan nog zeker wel wat te vinden dat je nooit eerder hebt gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de map zeker groot genoeg voor de game en om je er te vermaken. Had die beter gekund: zeker weten. Los Angeles is normaal een gigantische stad, in GTA V krijg ik daar zeker niet de indruk van. R* heeft nochtans bewezen een gigantische stad te kunnen bouwen, kijk maar naar LA Noir.

Dit Los Santos bruist echter wel van het leven, iets wat van LA in LA Noir niet gezegd kon worden.

Link to comment
Delen op andere websites

De map geeft misschien de suggestie dat alles klein is door zijn ovale vorm. Ik ben er achter gekomen dat dat je vooral niet aan de kaart moet denken en dus vooral gewoon moet rond gaan rijden. Dan zie je steeds nog nieuwe dingen en verbaas je je hoe mooi vele stukken van Los Santos en omgeving zijn.

Los Angeles is toch niet de mooist boeiende stad ter wereld. Dus ik denk echt dat Rockstar Games zeer goed zijn best heeft gedaan om alles op zeer kleine schaal na te bouwen. Waarbij echt alle mooie, opvallende en meer unieke plekjes van Los Angeles terug komen.

Net zo als Asphyxiated houd ik er van om op het platteland en in de heuvels van Blaine County rond te rijden. Dit gebied blijkt ook nog steeds zeer divers vol kleine grappige en mooie details.

Natuurlijk had R* meer files of bomen in het spel kunnen zetten. Ik denk dat ze dit in de beta (aan de screenshots te zien) ook zeker hadden. Ik denk dat Rockstar Games gewoon op polygonen heeft moeten bezuinigen zodat het spel nog speelbaar is op PlayStation 3 en Xbox 360. Ondanks dat kijk ik nu dus al echt me ogen uit in GTA5. Wat alleen maar postitief kan zijn voor de volgende generatie Rockstar spellen. Die zullen dus nog meer details gaan bevatten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de map eigenlijk best tegenvallen. Niet alleen de grootte, kan me niet voorstellen dat hij echt net zo groot is als IV, SA en RDR bij elkaar, maar ook de variatie in het landschap. Dat landschap vind ik daardoor maar saai en had best kleiner gemogen van mij. de stad zelf daarentegen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Het gevoel van grote mis ik. Als ik gewoon aan het rijden ben heb ik al snel het gevoel dat ik Los Santos uit ben en alweer in Blain county ben. Er zijn wel wat verschillen per gebied. Maar echt grote verschillen zijn er niet.

Was ook een beetje teleurgesteld. Ze zeiden dat de map even groot was als IV, SA en RDR samen. Het dee mij al een beetje denken dat het zo groot zou zijn als ongeveer een kwart tot de helft van een Just cause 2 map. Maar dat gevoel heb ik niet. Ik heb meer het gevoel dat de map niet ietsjes groter is dan San andreas. Maar zelfs bij san andreas had ik meer het gevoel van diversiteit.

Het is een mooie map. Het het de mogelijkheid om mijn favoriete map (Stillwater uit Saints row 2) te doen vervangen. Maar dat is het niet gelukt. Het voelt niet zo groot aan als men ons liet geloven. Het is niet zo divers als men zei.

Maar desalniettemin is het nog altijd een mooie top map. Hoewel het niet is geworden wat we hadden gehoopt is het zeker een map geworden waar we nog lang plezier van kunnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer, zoals big boss al zei, dat er geen bruggen meer zijn. Maar wel echt top dat er een variatie van landschappen in zit. :tu: Je hebt een enorm grote stad, en een ontieglijk groot bos, berg en dergelijken. Helaas heb je maar een kleine vierkante kilometer woestijn vol met wegen en campers... Ik had liever een verborgen legerbasis gezien die afgelegen lag van de rest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb totaal niet het gevoel dat hij groot is. Je hebt ook niet van die dorpjes buiten de grote stad zoals in SA. Nort Chumash is eigenlijk geen dorp, Grapeseed ook niet. Sandy Shores is al wat beter en het enige dorpje wat goed is, is dan Paletto Bay. Ook zit het gewoon te logisch in elkaar. 2 snelwegen langs de randen van de map, daarbinnen een stad, bergen woestijn en een zeetje tussendoor. Van mij had alles op een veel grote scale gemogen. Alamo Sea is gewoon maar een plasje die je ook in Amsterdam tegen kan komen. en de woestijn lijkt niet op een echte woestijn. Als ze nou alles veel groter hadden gemaakt, met minder detail, dan was het beter geweest. Natuurlijk heb je dan grote rij afstanden maarja, als je af en toe van die kleine dorpjes hebt, hoef je niet helemaal terug de stad voor wat kleren. Of om je auto te tunen.

LS vindt ik juist wel weer groot genoeg. En Vinewood Hills helemaal. Volgens mij, toen ze de wereld aan het modelleren waren, hadden ze de stad en Vinewood Hills gemaakt, en toen bedacht dat het te lang duurde voordat de map klaar zou zijn.

Kort samengevat ik had beter verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...