Jump to content
Geplaatst:
comment_2171667

Ik las net een discussietopic op GTAForums over interiors, of beter gezegd: het gebrek aan interiors.

Dit vind ik ook echt het geval. Natuurlijk heb je wel een paar interiors, maar voor mijn gevoel veels te weinig. Je kunt ook niet meer in bepaalde interiors van missies (zoals Tequi-La-La).

De stad zou veel meer "leven", wanneer je in meer gebouwen kon.

Wat vinden jullie hiervan?

  • Reacties 51
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2182037
GTA is voor mij altijd een SL only spel geweest

Je zal wel blij zijn dat je het sinds kort als nieuw Superlid ook mag spelen? :7

Ik mis het ook wel. Met IV was men de goede weg ingeslagen, maar dan is dit toch wel jammer. Zeker het feit dat je gebouwen die je in de missies betreedt daarbuiten niet te betreden zijn is spijtig. Er is al een interieur, waarom dan niet meer gebruiken? Van mij hoeven echt niet alle gebouwen te betreden te zijn, maar bij openbare gebouwen was het een mooie feature geweest.

Geplaatst:
comment_2184017

Ik kan me inderdaad vinden in de berichten die jullie plaatsen. Het zou veel leuker zijn geweest als er meer te doen was. In San Andreas was ik vaak te vinden in het casino, iets wat van mij ook wel in GTA V had gemogen. Uitgaansgelegenheden mis ik echt. Ook het halen van eten kan helaas niet meer. Maar goed, Rockstar moet natuurlijk ook weer wat te verbeteren hebben voor de volgende GTA. Dan zal er ongetwijfeld weer andere dingen mogelijk zijn.

Geplaatst:
comment_2184169

Ik denk dat het te maken heeft met de consoles. Als jouw Xbox/PS3 de wereld zelf + de interiors zou moeten laden, zou dit voor lag zorgen. Het een moet opgewogen worden tegen het andere. In San Andreas was de kwaliteit niet goed, wat ervoor zorgde dat er meer gameplay-aspecten toegevoegd konden worden. In GTA V zijn de graphics en de physics verbeterd, wat voor een minder goede gameplay zal zorgen. Ik denk dat de volgende GTA op next gen consoles weer net zo vernieuwend zal zijn als GTA SA.

Geplaatst:
comment_2184170

Sinds de HD era gaat het steeds bergafwaarts en telkens weer een of andere downgrades. Bij de III Era is het juist steeds veel uitgebreider en

telkens steeds weer nieuwe dingen toegevoegd. Alhoewel het wel erg slecht is dat R* zich moest inhouden vanwege de consoles limieten.

En toen GTAIV uitkwam, ging plotseling alles naar beneden wat betreft de gameplay. Sinds kort ben ik weer GTAIV gaan spelen sinds 4 jaar en jemig wtf kan ik nou in GTAIV doen.

Ik speel het weer alleen puur vanwege de het verhaal, de rest is er geen lol aan.

Ik heb GTAV maar 1 dag gespeeld op de PS3, ik kan niets zeggen over het verhaal want ik wil het niet laten. (Daar wacht ik voor op de PC versie)

De gameplay is wel een beetje net als GTA SA. De map is groot om je makkelijk erin te verdwalen en het kost je veel tijd als vanaf een grote strand naar het groene veld moet rennen.

Maar ik mis inderdaad interiors, ben er geen een tegengekomen.

HD era is GTA 4, EFLC en GTA 5 he, het is niet anders gegaan als bij de III era.

Bij GTA 3 kon je ook amper wat doen eigenlijk, Vice city kon je al wat meer, San Andreas kon je heel veel dingen doen.

Bij GTA 4 was het ook matig wat je allemaal kon doen, EFLC heeft al een deel verbeterd, GTA 5 kan je ook een hele hoop meer.

Moet je eens bedenken, dat GTA 4 eigenlijk een geheel nieuwe game is, net zoals GTA 3 toentertijd, alles is qua functies best wel basis en grafisch is het niet top.

Maar als je dan bedenkt dat ze op dat moment nieuwe consoles voorgeschoteld krijgen, nieuwe engines schrijven, daardoor alle functies opnieuw moeten schrijven, daar gaat behoorlijk veel tijd in zitten.

Alles moet getest worden, en bij GTA 4 kwam een functie die R* nog nooit had gedaan voor een GTA, en dat is multiplayer, ook daar zat behoorlijk veel tijd in, en ook daar moet heel veel getest worden.

R* had ook GTA 4 kunnen uitbrengen met meer functies, maar dan hadden we GTA 4 misschien twee jaar later pas kunnen spelen.

Dan waren de klachten dat het te lang duurt, er is eigenlijk altijd wel wat op te merken.

En naast dit, als je enkel GTA 4 serieus speelt, kun je naar mijn mening niet oordelen over de gehele HD era, want GTA 5 ontdek je niet binnen 1 dag, en EFLC ook niet mocht je deze niet hebben.

  • 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2270213

Ik ben zelf (nog) geen actieve en fanatieke GTAV-speler door het gebrek aan een PC-versie en gebrek aan tijd. Vandaar deze vraag; heeft V een hidden interior universe, of wat erop lijkt?

Geplaatst:
comment_2270224

Ik ben zelf (nog) geen actieve en fanatieke GTAV-speler door het gebrek aan een PC-versie en gebrek aan tijd. Vandaar deze vraag; heeft V een hidden interior universe, of wat erop lijkt?

GTA (I)V heeft een open universe qua interiors. Elk gebouw, waar je naar binnen kunt, loop zo naar binnen zonder het gebruik van een marker. Hierdoor is je spelbeleving realistischer, en kun je werkelijk door de ramen kijken en zien wat er op dat moment gebeurt.

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
comment_2270243

Dat is niets nieuws, dat was in III en VC ook al het geval :t. Hier was ik van op de hoogte, ik ben geen n00b. Maar dit is geen antwoord op mijn vraag; is er, in welke vorm dan ook, enigszins sprake van een hidden interiors universe in GTAV?

Geplaatst:
comment_2270246

Er zal wel een kleine hidden universe zijn in GTA V. Hier kunnen de appartementen van GTA Online en North Yankton zich bevinden. Echter weet ik dit niet zeker.

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
comment_2270248

Danku, dat is een antwoord waar ik naar zocht :tu: .

Mocht iemand zekerheid hebben of nog meer info dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Zodra ik de PC-versie van GTAV in huis heb zal ik zeker eens proberen dat universe te verkennen of in kaart te brengen :) .

Geplaatst:
comment_2270297

Hier ben ik het ook helemaal mee eens! Extra interieurs maken de game juist leuker, je kunt je er goed verstoppen. De interieurs uit missies zouden ook betreedbaar moeten zijn

dan heb ik het over de fabriek uit 'The long stretch', the human labs uit 'Monkey business' etc.

En het is natuurlijk altijd leuk om in een flink interieur een politie shootout te houden met vrienden :bier:

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Geplaatst:
comment_2270373

Dus de interiors welke in missies gebruikt worden zijn in de normale gameplay niet toegankelijk?

Niet altijd, maar ze zitten wel in het gebouw zelf. Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen.

Geplaatst:
comment_2270377

Dus de interiors welke in missies gebruikt worden zijn in de normale gameplay niet toegankelijk?

Niet altijd, maar ze zitten wel in het gebouw zelf.

Oh, dus wanneer je als speler in het gebouw weet te raken ben je (er voor het gemak vanuit gaande dat je ook op de juiste positie bent) in het interior? Interiors die alleen in een missie toegankelijk (horen te) zijn worden niet apart geladen?

Sommige waren beschikbaar door middel van glitches, maar dat is allemaal verholpen.

Geef mij zodoende ook maar (pre-)zevende generatie games. Daar werd de charme van bugs tenminste niet meteen weggepatcht :N

edit: zijn er ook interiors die nooit betreedbaar zijn maar uitsluitend voor cutscènes gebruikt worden? of zijn er wellicht volledig ongebruikte interiors?

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.