Jump to content
Joriz

Rockstar Games breidt GTA Online uit met nieuwe muziek!


gallery_1_5_69871.jpg

Tyler the Creator en Woody Jackson werken aan de muziek van GTA5!

Rockstar Games had het al beloofd voor dat GTA Online uit was; Namelijk de belofte om maanden, al dan niet jaren, door te gaan met de ontwikkeling van Grand Theft Auto: Online. Dit hebben we al gezien dankzij vele fantastische uitbreidingen aan GTA Online waaronder de Beach Bum Pack, de Content Creator, een speciale witte kerst en the Business Pack. Maar als ik aan GTA denk, denk ik naast het stelen van auto's ook aan de fantastische muziek die er altijd bij het spel bij zit.

Aangezien we toch langzamerhand de tientallen uren aan muziek beginnen te kennen die oa. bij deathmatch zit, zal Rockstar Games komende maand nog meer muziek gaan toevoegen aan GTA Online!

Onder andere de Survival mode, Deathmatch en de Creator zal een enorme uitbreiding krijgen aan nog nooit gehoorde originele muziek van Tangerine Dream, Woody Jackson, Alchemist en Oh No.

Rockstar Games geeft hieronder al een klein voorproefje op wat komende maand aan het spel gaat worden toegevoegd! smile3.gif

Natuurlijk blijft het niet bij muziek. Ook andere uitbreidingen waaronder de GTA Online heists en de singleplayer uitbreiding komen de komende maanden er aan. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer Grand Theft Auto nieuws!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuke toevoeging, maar ik zat er niet echt op te wachten. Ik had het leuker gevonden moesten ze de radiostations uitgebreid hebben eerlijk gezegd. Tijdens de online missies let ik niet bepaald op de muziek maar ben ik geconcentreerd op het spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie, spannende muziek maar totaal niet noodzakelijk voor mij persoonlijk. Zelf let ik niet echt op die achtergrondmuziek. Doe mij maar 'n singleplayer-uitbreiding; die heb ik wel nodig!

Bewerkt: door TheuNauz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Radio stations uitbreiden zou leuker zijn geweest. Vind de muziek maar kak. Kan aan mij liggen maar telkens als ik in een auto stap en ik doe bijvoorbeeld Radio Los Santos erop krijg ik steeds dezelfde 2/3 nummers. :t

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het belangrijkste is dat er meer diversiteit en meer nummers aan muziek op enkele stations te beluisteren is. De aantal radiozenders mogen dan van mij juist eerder naar beneden bijgesteld worden dan dat er meer bijkomen! Op dit moment "schakel" je al veel te veel tussen div. stations met steeds dezelfde muziek.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het belangrijkste is dat er meer diversiteit en meer nummers aan muziek op enkele stations te beluisteren is. De aantal radiozenders mogen dan van mij juist eerder naar beneden bijgesteld worden dan dat er meer bijkomen! Op dit moment "schakel" je al veel te veel tussen div. stations met steeds dezelfde muziek.

Klopt, zodra een tof nummer af is gelopen ga ik 'zappen' totdat ik weer wat fatsoenlijks hoor, en zo de hele tijd door.

Ook vergeleken met Vice City, San Andreas, en zelfs IV en de episodes valt het aanbod en de kwaliteit vies tegen bij GTA 5.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...