Jump to content
Geplaatst:
comment_2179987

Nee, dit is niet een topic omtrent GTA Nostalgia, dit is een topic over dingen die jou nostalgisch laten voelen m.b.t. GTA... Kom maar door. Ben erg benieuwd wat bij jullie een nostalgisch effect heeft. ^_^

Bij mij heeft het volgende liedje een nostalgische waarde m.b.t. GTA. Als ik dit liedje hoor (zoals vandeweek op de radio), denk ik altijd aan GTA...

https://www.youtube.com/watch?v=O8rjowBN7Zk

Je vraagt je misschien af waarom?

Vanwege het volgende ge-ni-a-le filmpje... De vrij nieuwe leden hebben het gezeur omtrent Mr. Thompson waarschijnlijk niet heel erg meegekregen, maar het volgende filmpje verscheen in de tijd dat dit nog echt enorm aan de orde was (toen hij nog advocaat mocht spelen).

3:17-3:27 is echt zo waar :7

Ben erg benieuwd naar wat jullie als nostalgisch beschouwen. :D

Featured Replies

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_2406602

Dagelijks worden er aardig wat nummers gedraaid op de radio die ook in GTA zaten. Bij mij gaat er altijd een belletje rinkelen en denk ik terug aan die desbetreffende GTA. Voor de rest herken ik het ook weer terug in bepaalde lettertypes (vaak uit GTA 5), die ik nu ook wel eens in het dagelijks leven tegen kom. Verder zou ik niet zo gauw wat kunnen bedenken, maar er zullen vast meer dingen zijn.

Geplaatst:
comment_2406903

Wat nu heeeeel lang terug lijkt te zijn heb ik GTA SA uitgespeeld. Vele allerdaagse dingen laten mij er nog aan denken.. Als ik iemand met afro kapsel zie rondlopen, in gaster films/muziek.. DAAROM besluit ik GTA V te gaan proberen. Ik heb er binnenkort wat tijd voor :*D

Geplaatst:
comment_2406980

Soms heeft in het oosten van het land wonen voordelen

er is namelijk zo'n boeren radiozender waar ze altijd Vice City achtige muziek draaien :dans:

hoor vaak Self Control, Broken Wings, Africa en andere toppers voorbij komen !

altijd op werk helemaal los gaan haha

heb daarom ook maar de VC app gekocht op Itunes en ben nu oudere tijden aan het herbeleven :tu:

Heb het soms ook met bepaalde namen die ik hoor.

als ik bijv denk aan Kendrick Lamar denk ik automatisch aan Lamar van GTA V

best dom eigenlijk haha

leuk hoe een spel zo overal in terug te vinden is zoals een simpel liedje uit het spel dat op de radio komt

• 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.