Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[GAME] OSM GTA Liga - Chattopic (Alleen voor deelnemers!)

rAtAFI5.png

Dit is het Chattopic voor deelnemers van de OSM GTA Liga. Spelers kunnen hier praten over uitslagen, transfers en andere ingame zaken. Er is geen vast onderwerp in dit topic, maar we verwachten wel dat je ten alle tijden respect toont voor je medespelers.

Voor meer informatie en vragen kun je terecht in het Hoofdtopic!

• Replies 125
  • Views 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• Author

De eerste teams worden zo langzamerhand verdeeld, klaar voor een mooi seizoen. Waarom hebben jullie voor juist dít team gekozen?

Ik had liever Liverpool gehad maar ik ben tevreden met Spurs, ik ga maar een Frank de Boertje doen denk ik! :D

Ik ben maar aan de slag gegaan met Manchester United. Ik hoop dat ik een mooi seizoen gaat meemaken en ik heb 100% vertrouwen in Manchester United.

Hoe lager ik zit met de doelstelling, hoe minder het opvalt als mijn tactiek faalt. :puh:

De kampioen is al bekend, maar desondanks succes allemaal

Heb een verzoek ingediend! :) Geen idee nog welke club ik wil..

Heb m'n verzoek voor Newcastle United ingediend. Ik speel graag met teams die in de middenmoot horen.

• Author

Als het goed is hebben jullie nu toegang. :tu:

Mijn eerste wedstrijd is over een paar dagen tegen West Ham, waarna nog een paar relatief zwakke ploegen volgen. Fijn om de competitie rustig te kunnen beginnen.

Verandert de leeftijd van de spelers ook door de competitie heen? Dat ze iedere week of zelfs dag een jaar ouder worden? Of hoeven we daar geen rekening mee te houden?

€9.500.000 en hij is van jou. :tu:

Verandert de leeftijd van de spelers ook door de competitie heen? Dat ze iedere week of zelfs dag een jaar ouder worden? Of hoeven we daar geen rekening mee te houden?

Hoef je geen rekening mee te houden

• Author

Niemand die Arteta wil overnemen? Prima ervaren middenvelder die zeker voor de kleinere ploegen een grote aanwinst kan zijn. :tu:

• Author

Het zag er niet naar uit dat ik hem voor het aanvankelijk vastgestelde bedrag zou gaan verkopen, dus ben ik akkoord gegaan met het bod van Everton. Lekker terug naar z'n oude club, die Spanjaard.