Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Chattopic (Alleen voor deelnemers!)

Geplaatst:
comment_2181070

rAtAFI5.png

Dit is het Chattopic voor deelnemers van de OSM GTA Liga. Spelers kunnen hier praten over uitslagen, transfers en andere ingame zaken. Er is geen vast onderwerp in dit topic, maar we verwachten wel dat je ten alle tijden respect toont voor je medespelers.

Voor meer informatie en vragen kun je terecht in het Hoofdtopic!

• Reacties 125
  • Bezichtigingen 8.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2187323

2-0 van Cardiff gewonnen. De volle drie punten, maar tegen zo'n laagvlieger had ik, net zoals tegen West Ham, op meer doelpunten gehoopt. Maar goed, ik mag niet klagen. Komende wedstrijd tegen Crystal Palace, ben benieuwd of mijn doelpuntenmachine dan weer op gang komt.

Geplaatst:
comment_2187368

Ik ook weer 2-0 gewonnen. Hierna moet ik tegen Asphiee.. Hij heeft een trainingskamp belegd met Chelsea tegen mij (Aston Villa). Ik ben benieuwd hoe mijn spelertjes het ervan af gaan brengen zonder trainingskamp..

Bewerkt: door Visser23

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2187727

Weer een klinkende 4-0 zege. Nu nog Fulham-uit, en dan volgen drie zware wedstrijden.

Complimenten ook aan Newcastle, dat met 5-0 won van een Norwich dat toch heel lekker bezig was. :tu:

Geplaatst:
comment_2188021

Ik ook weer 2-0 gewonnen. Hierna moet ik tegen Asphiee.. Hij heeft een trainingskamp belegd met Chelsea tegen mij (Aston Villa). Ik ben benieuwd hoe mijn spelertjes het ervan af gaan brengen zonder trainingskamp..

Ik hoop niet dat je teveel hebt gedronken gisteren? :engel:

Geplaatst:
comment_2188056

Maar met lui als Shaw en Ward-Prowse heb je dan ook groeibriljantjes in huis! 8)

Zeker! Maar ik moet toegeven dat ik niet helemaal weet hoe ik er het maximale uit kan halen. Trainen of opstellen is mijn dubio. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.