Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Chattopic (Alleen voor deelnemers!)

Geplaatst:
comment_2181070

rAtAFI5.png

Dit is het Chattopic voor deelnemers van de OSM GTA Liga. Spelers kunnen hier praten over uitslagen, transfers en andere ingame zaken. Er is geen vast onderwerp in dit topic, maar we verwachten wel dat je ten alle tijden respect toont voor je medespelers.

Voor meer informatie en vragen kun je terecht in het Hoofdtopic!

• Reacties 125
  • Bezichtigingen 8.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2188372

Het enige wat ik tegen Stoke City kon is punten verliezen, maar dat is gelukkig niet gebeurd met een 3 - 1 overwinning. Morgen zelfde tijd, zelfde plek de bekerwedstrijd tegen alweer Stoke City. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2188387

Mijn eerste verliespartij van dit seizoen. 1-0 slechts, Jesper heeft iets meer geluk gehad blijkbaar. Rode kaart ook nog voor mij, dat zal ook meegespeeld hebben. Wel gefeliciteerd man, goed gedaan! :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2189000

Man, wat een spannende wedstrijd, 3-3 tegen Manchester United. Ik had iets meer kansen en balbezit, maar het had heel anders af kunnen lopen. Toch nog een punt veiliggesteld. :tu:

Geplaatst:
comment_2189029

Ik ben Williamson 8 wedstrijden kwijt. Gelukkig kan ik dat met de dokter terugbrengen naar 4 :)

Het viel me verder op dat nummer 4 t/m 8 allemaal 13 punten hebben. Dus als het mee zit, kan ik aankomende ronde mooi een aantal plekken stijgen :)

Geplaatst:
comment_2189054

Met 3-3 gelijk gespeeld tegen Arsenal van Silverbyte. Volgende wedstrijd tegen Cardiff uit, dat moet ik wel winnen.

Ik heb trouwens bijna 100 Miljoen op de club balans zijn. Tijd voor een bod van 40/50 Miljoen.

Geplaatst:
comment_2189372

Met 3-0 uit gewonnen tegen Cardiff City. Heb trouwens weer 2 nieuwe spelers gekocht. Buffon en een aanvaller.

Edit: En net heb ik een nieuwe speler mogen ontvangen. Salah die ik voor een ontiegelijk hoog bedraag betaalt hebt. 45 Miljoen om maar liefst te zijn.

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.