Silverbyte Geplaatst: 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2014 Dit is het Chattopic voor deelnemers van de OSM GTA Liga. Spelers kunnen hier praten over uitslagen, transfers en andere ingame zaken. Er is geen vast onderwerp in dit topic, maar we verwachten wel dat je ten alle tijden respect toont voor je medespelers.Voor meer informatie en vragen kun je terecht in het Hoofdtopic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 30 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 De eerste teams worden zo langzamerhand verdeeld, klaar voor een mooi seizoen. Waarom hebben jullie voor juist dít team gekozen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Ik had liever Liverpool gehad maar ik ben tevreden met Spurs, ik ga maar een Frank de Boertje doen denk ik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Ik ben maar aan de slag gegaan met Manchester United. Ik hoop dat ik een mooi seizoen gaat meemaken en ik heb 100% vertrouwen in Manchester United. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Hoe lager ik zit met de doelstelling, hoe minder het opvalt als mijn tactiek faalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 De kampioen is al bekend, maar desondanks succes allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Heb een verzoek ingediend! Geen idee nog welke club ik wil.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Heb m'n verzoek voor Newcastle United ingediend. Ik speel graag met teams die in de middenmoot horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Als het goed is hebben jullie nu toegang. Mijn eerste wedstrijd is over een paar dagen tegen West Ham, waarna nog een paar relatief zwakke ploegen volgen. Fijn om de competitie rustig te kunnen beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Verandert de leeftijd van de spelers ook door de competitie heen? Dat ze iedere week of zelfs dag een jaar ouder worden? Of hoeven we daar geen rekening mee te houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Jesper moet m'n bod op z'n keeper even accepteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 €9.500.000 en hij is van jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Verandert de leeftijd van de spelers ook door de competitie heen? Dat ze iedere week of zelfs dag een jaar ouder worden? Of hoeven we daar geen rekening mee te houden? Hoef je geen rekening mee te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Niemand die Arteta wil overnemen? Prima ervaren middenvelder die zeker voor de kleinere ploegen een grote aanwinst kan zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2014 Hoeveel wil je er voor hebben, Silverbyte? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.