Jump to content

[PS3] MEETING 1 MEI 20:00

Recommended Posts

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kaitjee98

7

• sabinee1995

7

• KoningJesper

5

• ImagineerBram

5

Geplaatst:

Ik kom ook wel mits er niet wordt gekloot.

Reken er maar niet op. Ik noem hier geen namen, maar de helft van de deelnemers staan op mijn "blacklist" omdat die al eerder een of meer meetings verkloot hebben. Je begrijpt ... ik sla deze dus over, al zal ik vanavond wel in Online te vinden zijn. :D

Geplaatst:

Reken er maar niet op. Ik noem hier geen namen, maar de helft van de deelnemers staan op mijn "blacklist" omdat die al eerder een of meer meetings verkloot hebben. Je begrijpt ... ik sla deze dus over, al zal ik vanavond wel in Online te vinden zijn. :D

Ik weet ook wie je bedoelt, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het lang uit te houden is.
Geplaatst:

Ik weet ook wie je bedoelt, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het lang uit te houden is.

Idd. Maar we zien het wel. Ik hou ze zowiezo scherp in de gaten.

Geplaatst:

Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas

Geplaatst:

Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas

Ik wil hem best overnemen :)

Geplaatst:

Mooi hoe kan ik je bedanken ;D ik vind het heel jammer.

K weet nooit wanneer ik moet werken dus VEEL PLEZIER!

Geplaatst:

Ach kleine moeite :)

Geplaatst:

Ach kleine moeite :)

Mooi
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal!

Kl_shooter_kl had voor vandaag een meeting georganiseerd helaas moet hij morgen vroeg werken dus bij deze neem ik hem over.

Omdat ik zijn ideeën niet ga veranderen blijft de planning het zelfde.

Wel gelden er een paar andere regels.

-Iedereen gaat op pasive mode, doe je dat niet krijg je een waarschuwing. Doe je het daarna nog niet word je gelijk gekickt.

-We blijven vriendelijk voor elkaar. Dus wel gaan elkaar niet aanrijden, of tegen elkaar schelden.

-De meeting begint om 20:30

Deelnemerlijst:

jesperd_1

Vandijk0348

Boy981

Alaska1001

Hultates

Errwins

Danger_dog_guy

ImagineerBram

Geplaatst: 29 april 2014 - 18:27

Nu ik zie dat de meetings weer `hot` zijn dacht ik, dat kan ik ook!!

Ik zat te denken aan een gezeligsheid meeting,

Je kan in een auto komen of op een moter, we gaan een stukje touren in een bus, we gaan varen, misschien een missie of een deatmach,

Dresscode: Wees je zelf, dus het maakt niets uit

Het zal tof wezen al komen jullie!!

Mijn PSN is KL_shooter_KL

Bewerkt: door sabinee1995
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry maar nu kom ik niet meer. Dit is gewoon een kwestie van een slechte organistatie en daar houd ik niet van. Als je een volgende meeting organiseert, kom ik met alle plezier, maar nu heb ik geen zin meer.

EDIT: Ik kom toch wel, vind het anders ook weer zo lullig.

Bewerkt: door KaiSkillzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...