Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik kom ook wel mits er niet wordt gekloot. alaska1001 Ik heb headset. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik kom ook wel mits er niet wordt gekloot. Reken er maar niet op. Ik noem hier geen namen, maar de helft van de deelnemers staan op mijn "blacklist" omdat die al eerder een of meer meetings verkloot hebben. Je begrijpt ... ik sla deze dus over, al zal ik vanavond wel in Online te vinden zijn. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 ik probeer er ook bij te zijn ik sta al in je vriendenlijst psn: ddtdorus Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik kom ook wel mits er niet wordt gekloot. Reken er maar niet op. Ik noem hier geen namen, maar de helft van de deelnemers staan op mijn "blacklist" omdat die al eerder een of meer meetings verkloot hebben. Je begrijpt ... ik sla deze dus over, al zal ik vanavond wel in Online te vinden zijn. Ik weet ook wie je bedoelt, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het lang uit te houden is. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik kom ook wel mits er niet wordt gekloot. Reken er maar niet op. Ik noem hier geen namen, maar de helft van de deelnemers staan op mijn "blacklist" omdat die al eerder een of meer meetings verkloot hebben. Je begrijpt ... ik sla deze dus over, al zal ik vanavond wel in Online te vinden zijn. Ik weet ook wie je bedoelt, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het lang uit te houden is. Idd. Maar we zien het wel. Ik hou ze zowiezo scherp in de gaten. Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas Ik wil hem best overnemen Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas Ik wil hem best overnemen Mooi hoe kan ik je bedanken ;D ik vind het heel jammer. K weet nooit wanneer ik moet werken dus VEEL PLEZIER! Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas Ik wil hem best overnemen Mooi hoe kan ik je bedanken ;D ik vind het heel jammer. K weet nooit wanneer ik moet werken dus VEEL PLEZIER! Ach kleine moeite Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik vind het spijtig om tezeggen ik moet morgen vroeg in de ochtend al te werk tot s'avonds laat dus nu heb ik een vraag wil iemand de meeting alsjeblieft overnemen bijv. Gtaboy of kaii of sabientje of iemand anders het spijt me zeer ik kreeg net 5 min geleden een belletje van me baas Ik wil hem best overnemen Mooi hoe kan ik je bedanken ;D ik vind het heel jammer. K weet nooit wanneer ik moet werken dus VEEL PLEZIER! Ach kleine moeite Mooi Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) Hallo allemaal! Kl_shooter_kl had voor vandaag een meeting georganiseerd helaas moet hij morgen vroeg werken dus bij deze neem ik hem over. Omdat ik zijn ideeën niet ga veranderen blijft de planning het zelfde. Wel gelden er een paar andere regels. -Iedereen gaat op pasive mode, doe je dat niet krijg je een waarschuwing. Doe je het daarna nog niet word je gelijk gekickt. -We blijven vriendelijk voor elkaar. Dus wel gaan elkaar niet aanrijden, of tegen elkaar schelden. -De meeting begint om 20:30 Deelnemerlijst: jesperd_1 Vandijk0348 Boy981 Alaska1001 Hultates Errwins Danger_dog_guy ImagineerBram Geplaatst: 29 april 2014 - 18:27 Nu ik zie dat de meetings weer `hot` zijn dacht ik, dat kan ik ook!! Ik zat te denken aan een gezeligsheid meeting, Je kan in een auto komen of op een moter, we gaan een stukje touren in een bus, we gaan varen, misschien een missie of een deatmach, Dresscode: Wees je zelf, dus het maakt niets uit Het zal tof wezen al komen jullie!! Mijn PSN is KL_shooter_KL Bewerkt: 1 mei 2014 door sabinee1995 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Consequent iedereen die zich na een 1ste waarschuwing misdraagt kicken. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) Sorry maar nu kom ik niet meer. Dit is gewoon een kwestie van een slechte organistatie en daar houd ik niet van. Als je een volgende meeting organiseert, kom ik met alle plezier, maar nu heb ik geen zin meer. EDIT: Ik kom toch wel, vind het anders ook weer zo lullig. Bewerkt: 1 mei 2014 door KaiSkillzz Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Worden we nu toegevoegd of? Wat is de bedoeling :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.