Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[WK 2014] Poll: Welk land wordt wereldkampioen?

Natuurlijk de vraag waar het allemaal om draait: welk land wordt wereldkampioen?

• Replies 47
  • Views 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik gok op Spanje, ondanks dat Brazilië thuisspelend is en een heel sterk team heeft.

Ik denk Brazilië, omdat het thuis speelt, veel support zal gaan krijgen van de Brazilianen, ze gewend zijn aan de klimaat en natuurlijk een sterk team hebben.

Ik ga altijd uit van Nederland. We laten de leeuw niet in zijn hempie staan toch? :dans:

Ik ga altijd uit van Nederland. We laten de leeuw niet in zijn hempie staan toch? :dans:

Is dat dan niet al 3 keer gebeurd in het verleden? :7

Ik hoop natuurlijk België, dat zou een ongelooflijke stunt zijn. Als we realistisch zijn, denk ik toch eerder een land als Brazilië of Spanje.

Laten we tot een compromis komen: Nederland knikkert Brazilië er weer uit, Courtois is de grootste nachtmerrie van Spanje, dat zich direct gewonnen geeft en de finale wordt België - Nederland. ;)

Weet zelfs niet of dat mathematisch mogelijk is.

Haha Nederland en België in de finale komt niet ten goede van het forum :7

Haha Nederland en België in de finale komt niet ten goede van het forum :7

Ik hoop het stiekem maar deze kans is heel miniem?

België dat tegen (het beste geval tegen de VS, Ghana of Portugal speelt) of het loodzware Duitsland.

Oranje dat erna tegen Brazilië speelt :7

de finale wordt België; - Nederland. knipoog.gif

Weet zelfs niet of dat mathematisch mogelijk is.

Het is mogelijk, maar dan moet Nederland eerste worden in de poule en België tweede in hun poule, of andersom. In die gevallen ontlopen ze elkaar tot aan de finale. Als ze beiden eerste of tweede worden kunnen ze elkaar in de halve finale treffen.

Spanje, België, Argentinië, Brazilië mogen van mij het WK winnen. Als het een van hun is ben ik tevreden. Maar ik ga er van uit dat Brazilië deze keer wint :)

Spanje. Moet gewoon.

Spanje haalt de finalen niet in mijn ogen. De finale met favoriet;

120px-Flag_of_Brazil.svg.png

Tegen mogelijke en sterke Z-Amerikaanse landen:

120px-Flag_of_Chile.svg.png120px-Flag_of_Colombia.svg.png120px-Flag_of_Argentina.svg.png

Nederland wordt er denk ik in de groepsfase al uitgeknikkerd :puh: Gokje: Brazil

Ik denk Duitsland en als tweede Brazilië. Ik hoop België en Nederland maar Nederland zit er niet in denk ik. Verder komt Colombia ook heel ver.

Finale Brazilië - Duitsland. In dat geval wint mentaliteit van flair, gok ik.

Dat denk ik niet. Als Duitsland en Brazilië eerste worden in hun poule (wat waarschijnlijk wel gebeurt), dan treffen ze elkaar in de halve finale.

Dat denk ik niet. Als Duitsland en Brazilië eerste worden in hun poule (wat waarschijnlijk wel gebeurt), dan treffen ze elkaar in de halve finale.

Oh da's waar ook inderdaad. Dan word de winnaar van die halve finale ook wereldkampioen.