Dutchy3010 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Helaas moeten wij aankondigen dat Bassieboy35 heeft besloten terug te treden als moderator. De winnaar van de award voor "Beste Moderator" in de laatste forumawards, wil graag wat meer tijd besteden aan andere zaken, buiten het forum (wellicht Vissen?). Visser23 lijkt juist weer minder te gaan Vissen, en stond open voor een terugkeer in de crew, op zijn oude stekje, de Games-fora. Jammer dat je ons verlaat, Bas. Bedankt voor al je inzet gedurende de jaren. En natuurlijk welkom terug, Visser23. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Jammer dat Bas er vandoor gaat maar ik snap zijn redenen. Veel succes Bas en we spreken elkaar sowieso op Skype. Natuurlijk mag ik Vissertje niet vergeten, gefeliciteerd knul! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) Jammer dat je stopt Bas, je was een goede Moderator op dit forum. Mijn complimenten. En succes Visser23! Bewerkt: 26 mei 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Jammer je te zien gaan Bas, altijd goed werk geleverd. En natuurlijk gefeliciteerd vismeneer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Het is jammer om Bas zien te vertrekken uit zijn moderator rank op het forum, maar ik ben er zeker van dat Bas een hele goede moderator was en dat zijn award die hij heeft gekregen dat hij die dubbel en dwars verdiend heeft! Ik feliciteer en wens Visser veel succes met zijn nieuwe rol als moderator, als nieuwe moderator van zes forums heb je dat ook wel nodig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) is dit nu Het? Bewerkt: 26 mei 2014 door Sir_Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 is dit nu Het? Het is allang bekend hoor! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Het is altijd jammer om een goede moderator te zien vertrekken. Bedankt voor je inzet en bijdragen, Bassieboy35! Visser23, welkom terug op je oude stekkie in de chat Games-fora! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 We zijn tezamen gepromoveerd, dus het is wel jammer om je te zien vertrekken. Ik weet dat je het lang heel druk hebt gehad, dus mooi dat je nog al die tijd toch nog hebt mee gemodereerd. Veel plezier met vissen! :o En wederom welkom, Visser23! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Bas bedankt voor je inzet als moderator! Visser, veel succes met je taken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Bedankt Bas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Bas, ik heb altijd erg veel respect voor je gehad en vond je een uitstekende moderator! Hopelijk blijf je hier nog lang rondhangen en kom je in de toekomst nog eens terug in de crew. Visser, gevisfileerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Het was een plezier om die paar maanden met je samen te werken, Bas. Je was een prima moderator, zo getuige je award, en je hebt me mooi op weg geholpen in het begin. Dank je voor alles! Welkom terug, Visser. Ik ben ervan overtuigd dat we samen Games goed gaan kunnen beheren Ik voel me wel een beetje eenzaam in GTA:O nu Als dat zo blijft, ga ik toch meer in Games te vinden zijn, de komende tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Het zat er aan te komen, de vraag was "Wanneer?". Ik was nooit echt voor, en dat weet je, Bas. Alsnog bedankt voor je inzet! Vissie, (opnieuw) succes gewenst met je taken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2014 Spijtig dat je vertrekt, Bas. Bedankt voor je inzet, we spreken elkaar nog wel eens. Welkom terug Visser, veel succes en plezier toegewenst op je vertrouwde stekje! ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.